Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 17 december 2021

Kerstkaarten 2021 62

Samen met een andere vrouw bezoek ik vanuit onze kerk gemeenteleden van 80 jaar en ouder.
Voor deze 12 adressen heb ik deze kaartjes gemaakt en zij heeft ze rondgebracht.
Het DP is soms verschillend en ook de poinsettia van Marianne Design ( karton of vellum)
De cirkels zijn van Crealies.
Tekst gemaakt in Word en nog een rood strikje als accent.
*****
Hieronder de beide kaarten nog apart op de foto.



******
En ik zag net dat de irisvouwkaart voor het 50-jarig huwelijk van Margreet en Joop in de Top 3 staat van Creative Fingers #120
Dit is de kaart.






 

10 opmerkingen:

  1. mooie kaarten Wies en gefeliciteerd met je toppertje

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes Wies. Prachtig dessinpapier heb je gebruikt en een mooie poinsettia.
    Proficiat met je topplaatsje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaarten Wies!
    Gefeliciteerd met je top kaartje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten met de poinsettia's.
    Wat leuk dat je met "mijn" kaartje een Top 3 plekkie behaald heb. Proficiat!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten voor deze oudere gemeenteleden. Leuk dat irisvouwen weer gewaardeerd wordt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met zo`n mooie kaart brengen jullie vreugde naar de mensen, gefeliciteerd met je toppertje. Dankjewel voor je mooie kerstkaart die in mijn brievenbus viel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Two lovely Christmas cards Wies, it's nice to see the two different backgrounds.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaarten zijn het. Wat lief dat je dat doet.
    Ik hoop dat jullie nog lang mogen genieten van het pensioen, wij genieten er al 18 jaar van. In het begin wat het wel even wennen. Vooral met de krant 's morgens. 😀😀 En soms roep ik nog wel eens dat ik de krant eerst moet strijken nadat hij hem gelezen heeft. 😂😂
    Ed vraagt nu aan wie ik dat schrijf.😅 Maar bij deze: veel geluk in jullie nieuwe leven fase.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaarten
    Beetje traditioneel, voor 80 jarige prefect.
    Wat lief dat jullie in deze tijd en kaartje brengen, maak je mensen vaak heel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaarten Wies. Gefeliciteerd met je topper. Die is ook erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...