Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 9 december 2021

Kerstkaarten 2021 - 60

Met het "maandpatroon van FB groep "Mijn Schatkaart" heb ik nog een kerstkaart gemaakt.

De dichtgevouwen kaart.

Digi ingekleurd met Derwent potloden.
Papier van Craft Sensations.
Tekst Marianne Design.
Geponste sneeuwvlokjes om de digi heen.echt

De geopende kaart.

Voor de binnenkant heb ik papier met ijsbeertjes gebruikt.
Rechts een pocket met ook weer uitgeponste sneeuwvlokjes en een uitgeknipte ijsbeer.
Label: het bovenste deel beplakt met het papier van de buitenkant en hierop ook een uitgeknipte ijsbeer.

Challenge:



 

27 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart met al die ijsberen. Gave kaartvorm.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh wat een leuk model en wat heb je die leuk opgemaakt.Het past zo mooi.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kaartje met al die ijsbeertje. Een mooi model ook! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart.
    Ik heb mijn kaarten vanmiddag geschreven en kwam er toen achter dat het handig was geweest als ik op verschillende kaarten een label had verwerkt, want soms had ik helemaal geen ruimte voor een persoonlijke tekst, hihi, dan ben ik veel te druk bezig met versieren en vergeet dat ik ook nog iets in de kaart wel zetten.
    Dus het label bij jou kaart komt vast heel goed van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart is het geworden Wies, en wat een mooi modelletje, weer eens wat anders. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Wies, wat is de kaart leuk gemaakt met de ijsberen. Tof dat je dacht aan een label!
    Er plofte al een kaart op onze deurmat. Een grote envelop met achteraan op, openen op 31 / 12, die is misschien van jou? Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat een prachtige kerstkaart Wies.
    Wat een leuk model en wat mooi aangekleed.
    Ook de binnenkant met de pocket is helemaal in stijl.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oei sorry, nu heb ik me toch vergist... Het was iemand anders die vroeg of het al aankwam....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geeft niet, kan gebeuren. Er is wel een kaart in de maak.

      Verwijderen
  9. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi Wies! Het is meer een kerstdecoratie dan alleen een kaartje. Heel gaaf gemaakt. Dankjewel voor je bijdrage aan de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie beren-kerstkaart, leuk model en ik ben verliefd op het plaatje. Ik maakte vorige week ook een kaartje met hetzelfde blok maar heb hem nog niet laten zien. Je vorige kaart is ook mooi, heel sierlijk in die vorm.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk model is dit en je gebruikte echt supermooi papier,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tof model Wies, mooie dp en de ijsbeertjes zien er heel lief uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. superleuk is ie geworden ! heel erg leuk modelletje heb je gemaakt ! inderdaad, ben het ook al tegengekomen, staat nog op mijn 'to do' lijstje
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk model, Wies en die ijsberen zijn ook schattig!
    Mooi in die lichte kleuren.
    Fijn dat je meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is deze ook mooi, Wies! Leuk ook dat beertje. Dankjewel voor het meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk model, een schitterende geheel Wies!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt geweldig die leuke ijsberen op het prachtige kaartmodel!
    (jou kaart staat hier als eerste op mijn kast, hartelijk bedankt)
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super cute and adorable!
    I love the image and the shape so much.
    Thanks for playing along with us at Friendship Challenge.
    Good luck and happy crafting!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuk modelletje Wies , lief stempeltje met ijsbeer Fîjn
    dat je meedoet in week 49 , tot de volgende keer hoor !!
    Fîjn weekend v Epie DT52WTC......

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kerstkaart Wies, in deze ijzige kleuren.
    Leuk dat je weer meedoet met DCL, fijne feestdagen gewenst alvast en tot volgend jaar bij de volgende uitdaging.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een superleuk model en mooi gedecoreerd. Prachtige kerstkaart Wies.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een heel leuk model en wat lief, die ijsberen erop! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Wies, ik kom je nog even bedanken voor de mooie kerstkaart die gisteren op de deurmat viel. Leuk met die pinguĂŻn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hello... thanks for entering your pretty fancy fold card into our challenge. Good luck and hope to see you next time.
    Diane Louise [Moving Along With The Times] xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi,
    Your card is very lovely and what a great fold too.
    Love the image and design.
    Thank you for joining the MAWTT Challenge.
    Lots of crafty love. Jenny L. DT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...