Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 7 november 2021

Nieuwjaarskaart

De nieuwe uitdaging van het challengeblog van De Egel is een sketch en niet te vergeten, er moet een strikje bij. Ik vind het niet zo'n gemakkelijke sketch. 
Eerst dacht ik eraan om iets met een vuurtoren te maken,
maar uiteindelijk is het een Nieuwjaarskaart  geworden.

Ik heb de sketch gedraaid.
voor het ronde deel heb ik een klok van Marianne Design gebruikt met nog 2 cirkels er omheen., w.o. eentje van Crealies.
Bovenaan de klok een goudkleurig strikje.
Op de baan boven de klok heb ik op het gemĂȘleerde papier vuurwerk (Amy Design) gestempeld met  embossing inkt van WOW. Daarna embossing poeder van WOW erop en verhit met een heat tool.
Nog een klein beetje gouden gilding wax in het midden van het vuurwerk aangebracht.
Verder nog een tekst sticker en cijfers voor 2022


Challenge:

11 opmerkingen:

  1. Heel slim Wies om een klok te gebruiken op de plaats van de cirkel en prachtig vuurwerk heb je gemaakt!! Ik vind sketchen nooit fijn maar dit lijkt me toch wel een lastige!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie uitwerking van de schets !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wies, ik heb op m’n gemakkie door je blogje gescrold en heb al de gemiste kaarten stuk voor stuk bekeken, het zijn er teveel om op te reageren en wil bij deze zeggen dat ze allemaal prachtig en zo verschillend zijn.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous love this and gorgeous colours. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is inderdaad geen gemakkelijke sketch maar je bent de uitdaging aan gegaan en het is een hele mooie nieuwjaarskaart geworden met die klok Wies. Mooi siervuurwerk ook.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk Wies, goed idee om hem om te draaien!
    Past heel goed zo.
    Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed idee om de sketch te draaien.
    Ik vind het altijd erg leuk om een klok op een nieuwjaarskaart te maken.
    Het vuurwerk komt ook mooi uit zo.
    Kortom, een leuke kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk bedacht om de sketch te draaien. Een mooie kaart geworden. Dank je wel voor jou bijdrage aan de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb je met de sketch gemaakt!
    Fijn dat je meedoet bij De Egel.
    Groetjes Marja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So very pretty Wies! I love the blues!

    Thank you for playing along with us at Lil Patch of Crafty Friends!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...