Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 18 november 2021

Kerstkaarten 2021 - 55

 Tussendoor maak ik nog steeds kerstkaarten voor mijn voorraad.
Toch erg handig om in elk geval 1 kerstkaart per week te maken, dat scheelt toch een hoop gestress zo tegen kersttijd aan.
Want ze moeten ook nog geschreven worden en in sommige kaarten wil ik ook wat uitgebreider  een bericht schrijven.
Daar wil ik toch ook zo gauw mogelijk mee beginnen.
In elk geval heb ik de postzegels al in huis. Ik las dat GerJanne het had over een kaart waarop ze een kerstzegel had gebruikt.
Ik had nog nergens in een folder of zo iets gelezen over de kerstzegels van dit jaar, maar dacht dan zullen ze ook al wel te koop zijn. En ja hoor dat is ook zo. 

En dan nu de kerstkaart van deze week.
Ik heb die gemaakt met gedeeltelijk stansen / partial die-cutting wat de challenge is bij DCL.

Ik heb een soort trapjeskaart / stair step card gemaakt.
De sneeuwpoppen (Craft Sensations) eerst op de lijn gestempeld en daarna gedeeltelijk uitgestanst, ingekleurd.
Toen de kaart verder afgemaakt .
Voor de basis kaart karton van Craft Sensations gebruikt, een "trapje" gevouwen en hier de strook met de sneeuwpoppen tegenaan geplakt.
Verder nog sneeuwheuvels gemaakt met een stans van Joy en 3D sneeuw van Viva.
Op de achtergrond drie kerstbomen (Creative Expressions), ook  met sneeuwpasta bewerkt, en een tekst van Marianne Design.


Op deze foto kun je de bomen en de tekst beter zien.
Achter de kaart heb ik nog een staander geplakt, dan kun je de kaart ook rechtop neer zitten.

Challenge:



23 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart in dit model en met de mooie sneeuwpopjes Wies!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk model kerstkaart met die schattige sneeuwpopjes.
    Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kaart met de sneeuwmannetjes tegen een besneeuwde achtergrond, Wies! Ja, regelmatig een kerstkaart maken tikt lekker aan! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstkaart heb je met deze techniek gemaakt Wies. Een mooi winters tafereeltje.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk je sneeuwpopjes met de bomen er achter.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een hele mooie kaart geworden met de gedeeltelijk uitgesneden sneeuwmannetjes.
    Tof gemaakt Wies.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart met de sneeuwmannen. Gave techniek heb je gebruikt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuk kaartje met deze sneeuwmannen!
    Leuk om er diepte in te verwerken. Mooi gedaan. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van dat partial papercutting zag ik ook nog een filmpje vandaag. Wil ik ook nog wel eens uitproberen. Hele leuke kerstkaart met die twee sneeuwpopjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk met die sneeuwpoppen Wies. Prachtig kaartje. Ik ben ook bezig geweest voor deze challenge.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat leuk, dat gedeeltelijk stansen.
    Ik ga eens even kijken naar de uitleg, ik ben benieuwd hoe het werkt.
    Mooi hoor, jouw kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk model kaart Wies, en heel grappig met die kerstbomen en sneeuwpoppen!
    En inderdaad sinds afgelopen maandag mag je de kerstzegels weer plakken, scheelt toch behoorlijk, 91 cent voor max. 50 gram!
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een enige kaart is het geworden Wies. Die sneeuwmannen blijven leuk. Zondag zie je bij mij een kaartje met deze man.
    En ja, vanaf de 15e mocht het al. Best fijn als je een boel verjaardagskaarten moet versturen, naast de kerstkaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt. Leuk zomer de sneeuwpoppen. Ik heb al kaarten metkerdtzegels verstuurd… groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele leuke kaart met de sneeuwpoppen, ze komen met deze techniek goed tot hun recht. Ook je vintagekaart is erg mooi geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is je kaartje leuk geworden met de sneeuwmannen en kerstbomen Wies! Die krijgt tijdens de kerst vast een mooi plaatsje bij de ontvanger. Dankjewel voor het meedoen met de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hé, wat heb je dit mooi gemaakt!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijke winterse kaart !!!
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kerstkaart Wies. Wat een leuke techniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een heel leuk kaartje met deze sneeuwpoppen, mooi gedaan en goed gelukt! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! 🌺☕

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuk gedaan die trap kaart. Zo krijg je heel mooi diepte op je kaart.Bedankt voor je deelname bij de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...