Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 11 juli 2021

Slapend katje.

Deze digi kwam ik tegen in mijn map met afbeeldingen.'
Ik vind het zo'n schattig afdrukje, dus die moest nodig op een kaart verwerkt worden.
Ik heb gewerkt met de sketch van Thuesday Morning Sketches.
Behalve het metallic papier komt al het andere uit een klein blokje van Craft Sensations.
Het katje heb ik verder niet ingekleurd, dat vond ik in dit geval niet zoveel toevoegen.
Tekst gestempeld (Leane Creatief)

Met deze kaart ben ik bij Tuesday Morning Sketches één van de DT favorieten geworden (van Andrea)

11 opmerkingen:

  1. leuke digi, deze moest idd nodig op een kaart :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your card is darling! I'm so glad you joined us this week at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Adorable card! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach.....wat een schattig kaartje is dit Wies!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Wies. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful post as always your work is always of interest and great designs and I love the colours used. .xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een dotje Wies, een hele mooie kaart xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great work with the sketch. This image is so adorable! My mum loves cats and a card like this would make any cat lover feel so happy.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. It is a lovely digi!
    Thank you for sharing with Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge!
    Susan
    DT for Patterned Paper Challenge
    Calling All Crafters! – My personal Blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...