Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 3 juni 2021

Kerstkaarten 2021 - 22

Bij 52 WTC mocht ik deze maand gastdesigner zijn voor de challenge.
Die kaart heb ik vorige week op mijn blog laten zien.
Met de kaart van vandaag doe ik mee met de challenge.
Ik heb een ander rendier gebruikt en ander papier en mallen.

Papier uit verschillende blokjes van Craft Sensations.
Het plaatje van het rendier is ingekleurd met Derwent potloden.
De randmal met bloemetjes is van Memory Box.
De tekst van Crealies.


9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met heel mooie afbeelding, Wies!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart in deze prachtige kleuren heb je gemaakt Wies!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kerstkaart Wies, het plaatje mooi ingekleurd, ik vind het randje met bloemetjes erg leuk er bij. Heel blij met mijn stans want passen en meten is echt niks(meer) voor mij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje en heel mooi ingekleurd! Fijn dat je meedoet met 52wtc. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart heb je gemaakt voor de Challenge Wies!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. toffe kaart voor onze rendier/kleurenchallenge Wies, leuk dat je meedoet met de challenge.
    ik vind de bloemetjes rond het plaatje een mooi detail, heel tof plaatje ook!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie sfeervolle kaart !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooohhhhhhh.....prachtige kerstkaart Wies mooi ingekleurd en
    leuke zachte bruin tinten dat bloemenrandje past er goed bij
    Vriendelijk dank voor je deelname aan de mei challenge!!
    Goed weekend v Epie DT52WTC......

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...