Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 22 juni 2021

Kerstkaarten 2021 - 25 Verspringende cirkels

Nog geen donderdag, maar wel vast een kerstkaart.
Omdat ik nog wel wat kerstkaarten nodig heb, heb ik de kaart gecombineerd met de challenge van De Egel waar ze een kaart met halve onderdelen vragen.
Op de witte kaart en vel vellum met sneeuwsterren geplakt.
Zes verschillende rondjes (Crealies) in tweeën gesneden en daarmee de golvende vorm gemaakt.
Dit idee kwam ik op Pinterest tegen en ik moet zeggen dat je met deze techniek (layering circles) leuke dingen kunt maken.
Het is in elk geval niet bij deze ene kaart gebleven.
De digi van de sneeuwpop heb ik heel klein afgedrukt en ingekleurd met Derwent potloden.
Verder nog lint gebruikt en kleine sneeuwsterren geponst met een druppel zilverkleurige pergel in het midden.

Challenge:

*****
Met deze kaart ben ik de winnaar van De Egel Challenge #123 geworden
en heb deze leuke prijs gewonnen.





17 opmerkingen:

  1. A sweet Christmas card in the cool colours, thanks so much for sharing and joining in with our 'Anything Goes with an option' theme at Allsorts this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gaaf idee met een vrolijke kaart als resultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amazing. A Christmas card that will amaze. Thank you for sharing with us the Craftyhazelnut´'s Christmas Challenge. We hope you will join us for the next challenges. Martina - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A fabulous technique using those circles and a sweet Christmas Card. Thanks for joining us at Allsorts this week.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a pretty festive card such lovely detail and sparkle thank you for joining our challenge at ALLSORTS this week.
    hugs
    lolo x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi effect geeft dit zeg! Superleuk. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel-challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen.
    Ik heb even terug gelezen, sjonge.... ik kijk mijn ogen uit, wat een kunstige kaarten allemaal!!!
    De ronde kaart, die je uit kan schuiven, wauw en daarna de kubus kaart met de foto's, leuk hoor!!!
    Ik deze kaart, met de halve onderdelen is erg leuk en heel creatief bedacht.
    Ik had nogal wat gemist, maar ben nu weer bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Wies , leuk idee zo met die halve cirkels ,
    Een fijne woensdag v Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi resultaat met deze halve cirkels. Top.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is leuk die golvende lijn met de halve cirkels. Prachtig kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke techniek zo met die halve cirkels, geeft een heel mooi effect. Je kaart is prachtig Wies! Mooi ook de tinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kerstkaart met de cirkels, mooie kleuren ook, ik zag er inderdaad een aantal op Pinterest voorbij komen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie kaart met die halve cirkels! Kerstkaarten kun je niet vroeg geneog af hebben...

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kerstkaart in prachtige kleuren Wies xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb eerst naar je kaart zitten kijken zo van: hoe heeft ze dat toch gedaan? Daarna ging ik lezen. Och hoe eenvoudig en mooi is dit toch, een onwijs leuk effect. Dank je wel voor jouw bijdrage aan de "halve" uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke kaart!
    Fijn dat je meedoet bij De Egel.
    Groetjes Marja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...