Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 27 oktober 2020

Uitdaging met de Zentangle butterfly van Teresa

 Teresa Arsenault van TNT Artspirations had  een uitdaging  uitgeschreven om een door haar getekende vlinder in te kleuren en daar een creatie mee te maken.  Ik ben de uitdaging aangegaan.
*
Teresa Arsenault from  TNT Artspirations had a challenge to color one of her digital images, a Zentangle butterfly, and make a creation with it. I joined the challenge.
De achtergrond heb ik gemaakt met gesso waarin ik structuur heb gemaakt met een  en wat afdrukken met een kurk.
Eerst laten drogen en daarna met Distress inkt bewerkt.
Twee vinders gekleurd met Derwent potloden ,uitgeknipt en opgeplakt.
Verder nog swirls van Marianne Design en uitgeponste bloemetjes erbij geplakt.
In het hart van de bloemen een druppel transparante perlgel.
*
The background is made with gesso, in witch I made structure with a cork and a spatula.
I let it dry and than colored it with Ditress ink.
I colored two butterflies with Derwent pencils , cutted them out and glued them on the background.
I addes some swirls (Marianne Design) and little punched flowers.
In the hearts of the flowers I added some perlgel.

Close-up van één van de vlinders. 
*
Close-up of one of the butterflies
Hier  de creatie met een tekst erbij.
Ik ben er niet uit wat mooier is, met of zonder tekst. De teksten  zijn met fotolijm opgeplakt, dus kunnen er evt. weer afgehaald worden.
Vandaag kreeg ik bericht dat ik gewonnen heb.
Dat wil zeggen dat mijn creatie nu getoond wordt in de digishop, achter de Zentangle vlinder.
Dat is toch erg leuk.
En ik mocht een digitale afbeelding uitzoeken.
Hier is de link naar de Zentangle Butterfly en  Hier naar de TNT Artspiration Shop
*
Here is the creation with a text.

Today I heared from Teresa that I won the challenge.
So now you can see my creation when you click on the Zentagle Butterfly in the shop.
And I could choose an image from the shop.

Here is the link to the Zentangle Butterfly and  Here  to the TNT Artspiration Shop

-------------------------



3 opmerkingen:

  1. Prachtig dit vlinderkaartje Wies...zo mooi die achtergrond gemaakt en dan die kleurige vlinders en leuke swirls met kleine bloemetjes ...echt een BEAUTY
    gefeliciteerd dat deze gewonnen heeft....dik verdiend hoor....TOP!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is stunning, the colours and complete design, wow...xx♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Wies zo mooi de ingekleurd vlinders op je mooie achtergrond. Gefeliciteerd dik verdiend.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...