Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 13 oktober 2020

Drie bloemen en drie keer (een sketch) is scheepsrecht.

Vanmiddag heb ik nog een kaartje kunnen maken. En drie keer is scheepsrecht. Hier komt een 3de kaart gemaakt met een  sketch van De Egel challenge.
Deze keer heb ik gekozen voor de sketch van Miranda.
Ook weer gemaakt met "oud" papier van Art Talent.
De achterste cirkel is van Crealies
Op het  bovenste vierkant  een doily van Cheery Lyn.
De bloemenstans ( Deco Time) is gemat op een cirkel van Crealies.

Sketch van Miranda





 

15 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je gemaakt. Mooie kleuren en de sketch van Miranda is ook erg leuk. Ik heb er ook al mee gewerkt maar kan natuurlijk niet meedoen. Bedankt voor jou deelname bij de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart Wies!
    Ook je vorige is gaaf zeg....mooie kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw, wat een mooie kaart is het geworden. Leuk dat je deze sketch ook gekozen hebt., hij is erg leuk vind ik. De bloemen op je kaart zijn prachtig. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Wies mooie kleuren.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful card with lots of details and lovely designing. ♥
    Robot really dislikes me....grrr
    Thanks for the email and have saved in my note book. x

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Ook met deze sketch kon jij goed uit de voeten Wies.
    Prachtig papier en alles matcht perfect met de leuke stempel. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je de sketch mooi verwerkt zeg.
    Op mijn to do lijstje staat deze sketch ook nog.
    Ik vind je kleuren erg mooi.
    Herftsig, ik hou ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart heb je met de sketch gemaakt!
    Fijn dat je meedoet bij De Egel.
    Groetjes Marja DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gedaan ook deze met dezelfde schets, mooie bloemen! Doen me denken aan de Echinacea, die nu nog steeds mooi rood is.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je een leuke kaart gemaakt met mijn sketch Wies. Fleurig met die leuke bloemen als middelpunt en ook mooie warme kleuren heb je gebruikt.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart met de schets Wies!
    Mooie kleuren en wat een mooie bloemen.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a sweet card. Love it!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A very lovely card with great colour. Thanks so very much for joining us this time at the Crafty Creations Challenge, Elizabeth (DT_

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Thank you very much for entering your lovely card into our challenge. Good luck with the prize draw.

    Stay healthy, happy, keep crafting and Creating Joy :)

    Mandy ♥
    DT for Through The Craft Room Door
    Made By Mandy – My personal Blog

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...