Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 17 juni 2020

Mooi dame / Beautiful lady

Gisteren zag ik de Reminder voor The Sketchy Challenge bij Ela op haar blog.
En toen dacht ik :” Oeps , daar  heb ik een kaart voor gemaakt, maar nog niet geplaatst”.
Dus nu maar gauw doen, anders vergeet ik het en ben ik straks  te laat voor de challenge (het zal niet de eerste keer zijn 😕)

Papier van Art Talent.
Basiskaart gemaakt met mallen van Deco Time
Cirkel van Crealies, stervorm van Joy
Didi van A Day For Daisies ingekleurd met Derwent potloden
Strik met klein bloemetje en plakparel
Sketch
Afbeelding kan het volgende bevatten: de tekst 'The Sketchy Challenges #164'

Challenge:

15 opmerkingen:

  1. Great card. Thank you for sharing with us over at Morgan’s Artworld. We hope to see you again.
    ~ Arlene DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geluk dat je er achter kwam! Het is een heel mooi kaartje geworden en een heel leuke sketch. Ik had hem ook genoteerd, maar geen idee wanneer de challenge stopt...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het valt mee, je kan nog meedoen tot het eind van de maand.
      Maar wanneer ik een kaart voor een challenge laat liggen, blijft het er soms bij om hem te plaatsen. Vandaar.

      Verwijderen
  3. Wat een leuke sketch Wies, jij hebt er een hele leuke kaart van gemaakt,toppie. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje heb je met die sketch gemaakt Wies...een chique dame erop ...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij hebt de schets goed gevolgd Wies, goed naar me geluisterd 😉😊! En je benten ruim om tijd, nog tot eind van de maand te gaan. Dus misschien zit er nog wel een kaartje in? Dit is in ieder geval een mooie, bedankt voor het meedoen bij The Sketchy Challenges! Groetjes Ela DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi de schets verwerkt!
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog net op tijd!!
    Gelukkig maar, want zou hanger zijn als je te laat was met deze mooie kaart linken.
    Prachtig, vind ik, alleen de kleuren al😍.
    Door het plaatje wordt het nostalgisch/vintage, leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart Wies! Prachtige uitwerking van de sketch! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This project is so pretty and lovely colours used, love your project here today.
    Thank you for sharing with us over at Morgan's Artworld Open Challenge. Love to see you join in each month.
    ~ Annie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful creation! Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.
    ~ Sherry DT/Admin/Coordinator xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Cute card.
    Thank you for sharing with us over at Morgan's Artworld Open Challenge. Love to see you join in each month.
    ~ Danka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a beautiful image and design. Looks great. Nice work. Thank you for sharing with us over at Morgan's Artworld. We hope to see you again.
    ~ Annette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...