Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 8 juni 2020

Kerstkaart 2020 - 31

Even een kerstkaartje tussendoor. Daarvoor ben ik bezig geweest met de sketch van 52 CCT 
Met de eerste poging was ik niet tevreden.😒 De achtergrond was te druk (vond ik) en daardoor viel de rest een beetje weg. Dus heel voorzichtig de bovenste delen losgemaakt. Het onderste DP was wel gescheurd, maar dat gaf niet want dat moest er toch af.

Toen rood papier als ondergrond gebruikt en nu komen de andere stroken en bloemen tenminste uit.
De randen heb ik met de distress tool bewerkt.
De bloemen zijn bewerkt met correctie vloeistof.  (mal van Creative Expressions)
Digitekst
Verder nog wt witte dotjes opgeplakt.
Sketch van 52 CCT 
Ik heb de sketch een slag naar rechts gedraaid.

Challenge:
MLCCB #23 (2)



12 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Wies. Ik vind de bloemen ook erg mooi en ook het hart van de bloem is erg leuk uit het dp papier geknipt.
    Een geslaagd kaartje met veel werk voor jou. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wies,
    Dat herken ik wel! Sommige sketchen maken het je moeilijk welk DP erbij past. Ik heb ook al vaker verkeerde combi's klaar gelegd of vastgeplakt...maar jouw kaart is wel heel mooie geworden uiteindelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms heb je dat, gedurft om dan de kaart los te halen, ik gooi het dan meestal in een hoek en begin opnieuw😉
    Mooi dat je de sketch een kwart slag gedraaid hebt, ik denk dat ik het zo mooier vind dan het origineel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige, kleurrijke kerstkaart! Heel mooi gedaan, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely and colorful card. I love it!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke schets . mooi voor een kerstkaart zo.Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Wies....ja herkenbaar hoor.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So lovely, great colours and design here, so beautiful images. I am still upgrading my new computer and almost there, bit lacking in time for comments.. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Wies, met deze leuke sketch, je hebt de papiertjes mooi gecombineerd
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. c'est une très jolie carte Wies avec cette ambiance vintage et ces jolies fleurs, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very cute Christmas card. Thanks for sharing with us at Merry Little Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. beautiful card! nice take on the sketch. good luck at 52CCT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...