Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 28 januari 2020

DT Dora Alvast een klein beetje lente

Ook met het DT van Dora gaan we weer van start.
Deze maand konden we aan de slag met het thema “Alles mag”.
Ik ben aan de slag gegaan met een digi van ik dacht vorig jaar.
Ik vind dit molletje erg leuk, en het geeft met de sneeuwklokjes erbij gelijk een beetje een lentegevoel.
Op Pinterest zag ik laatst een achthoekige kaart voorbijkomen.
Nu heb ik alleen zeshoekige mallen (van Crealies) en bedacht dat het daarmee ook wel moest lukken.
De stansen heb ik omgetrokken met potlood en daarna met de hand uitgesneden.
Op de onderste foto kun je het model goed zien.
Het papier komt uit een ouder blokje van Craft Sensations.
Bloemen geponst, takjes gestanst (Marianne Design)
Gaatjes geponst en daar een lintje doorheen gehaald.
Zo kun je de kaart vaststrikken.

De binnenkant met het molletje.
De digi is ingekleurd met Derwent potloden.
Verder nog een tekst (gemaakt in Word)

Deze digi en anderen kun je vinden in de digishop van Dora.
Ook kun je op haar blog de voorbeeldkaarten van de andere DT leden bewonderen.

13 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit model ontzettend leuk gemaakt Wies.
    Klinkt zo simpel maar je moet het maar verzinnen met de spullen die je hebt. Het molletje is lief. Fijne dag xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart met het molletje.
    Door het zachte weer komen ze nu al boven kijken als ik al die molshopen zie... groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een beetje lente alvast in januari klinkt goed! Prachtig met het schattige molletje die komt kijken boven zijn holletje, al mag hij hier uit de tuin wel wegblijven! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi model en leuke kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi model heb je ervan gemaakt! Een goed idee zo die zes kanten met een doorkijkje! En leuk die mol! De sneeuwklokjes komen nog niet echt bij ons in de tuin maar ik hoop dat het snel komt, heb ook zin in de lente! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het maar knap dat je vaak aparte modellen maakt. Dit ziet er ook weer mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is ook weer een leuk moldelletje, euh modelletje.
    't Molletje en de sneeuwklokjes staan leuk samen.
    Heel geslaagd Wies, dit is een mooie kaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart met deze leuke digi, ook het model is super
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A super card Wies, a fabulous design and shape.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Simply beautiful Wies, love the design.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje wat creatief! Ik heb deze stans ook van Crealies. Wie weet dat ik hem ook eens namaak. Echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...