Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 12 januari 2020

Auto voor verjaardag man

Er zijn nogal wat verjaardagen in aantocht, waaronder ook van een aantal mannen.
Voor de dames heb ik meestal wel genoeg in mijn kaartenvoorraad, maar voor mannen meestal niet.
"Werk" aan de winkel dus.
 Ik heb tussen mijn digi's gezocht en vond nog een afbeelding van een old timer. 
Toch maar geen vintagekaart ermee gemaakt.

De kaartvorm is een mal van Deco Time.
Papier uit mijn voorraad.
Rechthoek en cirkeltjes zijn mallen van Crealies.
De rechthoek geëmbost (Sizzix) en met gilding wax bewerkt.
Sterrenrand van Marianne Design.
Digi ingekleurd met Derwent potloden.
Tekstdigi
Sketch  van Tuesday Morning Sketches (een kwart naar links gedraaid)

Challenge:


16 opmerkingen:

  1. Love the background embossing it is perfect for your card
    Cheers
    Dr Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gelukt. Leuke kaart geworden. En de uitwerking van de sketch op deze speciale vorm is ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great masculine card!
    Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!
    Debbie ~ TMS DT
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is a very nice card! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke mannenkaart Wies. Leuk model kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor mannen heb ik ze ook nooit op voorraad liggen, ik vind ze altijd moeilijk, haha. Jij bent er absoluut goed in geslaagd, prachtige kaart! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart is dit! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke mannenkaart Wies!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige mannenkaart heb je gemaakt Wies.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your masculine vintage card is just great. Wonderful embossing. Thanks for joining in the Tuesday Morning Sketch, Lisa Lynn DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love the background and car. Thanks for playing TTCRD Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great card. The background is perfect! Thank you for joining us at Ally's Angels Challenge Blog. Good luck! xoxo DT-Mariann

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke mannenkaart! Leuke oldtimer heb je ingekleurd.
    Fijn dat je meedoet bij Kleuren met potloden.
    Groetjes Marja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...