Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 23 augustus 2019

Vlinders

Vandaag weer een kaartje gemaakt met een sketch. Ik heb deze  sketch net ook voorbij zien komen bij Carla en bij Margreet staat hij in de planning voor zondag. Leuk om te zien wat je allemaal met 1 sketch kunt maken.😃

Het is weer gelukt om alleen oude papiertjes te gebruiken voor deze kaart.
De vlinders (Craft Sensations) heb ik gestempeld op het witte papier met vlindertjes en op het groene papier met blauwe stippen. Daarna uitgeknipt en opgeplakt.
Tekst gestanst (Memory Box)
Sketch 

Challenge:

------------------

Bij de vorige challenge van Creative Sketchy Girls ben ik in de Top 3 gekomen met deze kaart.
Top 3

Voor challenge 40 mag ik nu  GDT zijn. Heel leuk natuurlijk.

10 opmerkingen:

  1. Prachtige vlinderkaart!
    Mooi hoe de vlinders uitkomen.
    Ergens heb ik deze designpapiertjes ook nog liggen:)
    Gefeliciteerd met je toppertje, die is ook erg mooi.
    En GD zijn is altijd leuk.
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lachen zeg, bij mij staat hij ook op de planning! Je kart is heel mooi! Prachtig in deze kleuren. Blauw en groen, ik houd ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card Wies, the butterflies are always beautiful.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie vlinderkaart, Wies.
    En gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is ook zo Wies, allemaal met dezelfde sketch en toch zo anders.
    Je vlinderkaartje vind ik heel mooi.
    Ook prachtig van kleuren.
    Gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je top3 kaartje! Je kaart van vandaag is ook erg mooi weer geworden! Vlinders zijn altijd goed! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful butterflies! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. The green and blue are lovely together and I love the butterflies. So glad you joined us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thanks for joining us at the Crafty Creations Challenges for our latest challenge. Good luck and join us again soon. Hugs, Kathy {Crafty Creations Challenges}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super toffe kaart Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    Amazing card Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

    XX
    Claudia

    DT Creative Sketchy Girls

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...