Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 29 mei 2019

Condoleance

Als eerste wil ik mijn nieuwe volger Laurette welkom heten. Erg leuk dat je mijn blog hebt gevonden en mij bent gaan volgen. Ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren.

Gisteren heb ik mijn creaties met vlinders voor het DT van Dora te laat geplaatst. Ik had het verkeerd ingepland, maar het is toch nog goed gekomen op de dag zelf.

Vandaag wil ik jullie nog een condoleance kaartje laten zien, geïnspireerd door een kaartje dat ik op pinterest gezien heb.

Een strook papier golvend afgescheurd, en langs deze rand met bruine Distress Inkt de achtergrond gemaakt.
Blaadjes gestanst , tekst gestempeld en touwtjes om de rechthoek gedraaid en geplakt. 
Deze rechthoek op de basiskaart geplakt.

Challenge:
Moving Along With The Times #98 Monochrome colour 

8 opmerkingen:

  1. Erg mooie condoleancekaart, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So effective in tones of brown, thanks for joining us at MAWTT , xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stijlvolle kaart Wies, je inspireert mij ook weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig! Heel stijlvol. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer genoeg hebben deze kaarten nodig
    Het is een prachtige kaart .
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt Wies.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is Beautiful, love the design. Thank you for joining us over at Crafty Creations this Month.
    Hugs
    Linda xxx
    Crafty Creations DT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...