Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 16 mei 2019

Achter de laptop

Mijn tweede kaartje van vandaag.
Ik ben bezig geweest met een oud blokje kaartkarton en heb hem nu helemaal gebruikt. Voornemen geslaagd!  Dus er zullen de komende tijd ook  kaarten met hetzelfde soort karton op mijn blog te zien zijn.

Kaart 1 
DP uit een oud blokje
Tekstdigi
Digi "connected" van The Paper Shelter, ingekleurd met Derwent potloden
Ovaal : Marianne Design
Bloemen geponst met hart van perlgel

Challenge:

Zo leuk, met deze kaart sta ik in de Top 3 van #77 van De Egel

10 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Wies. Je hebt ook weer een leuke kerstkasrt gemaakt . Gefeliciteerd met je succesje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart! Een mooie digi voor een tienerkaart.
    Bedankt voor je tweede deelname bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Wies! Heel leuke digi heb je gebruikt. Spreekt vast tot de verbeelding! Ook je kerstkaart hieronder is weer heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart is dit! dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart, Wies.
    En gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi, leuk kaartje.
    Leuk dat je nog een keertje mee doet aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt en succes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief tienerkaartje, dit zie ik ook regelmatig bij mijn kleinkinderen :-)
    Dank voor je mooie verjaardagskaart (ik herken het papier,leuk)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A pretty card Wies, a fabulous image and lovely colour choices.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Wies. Leuk dat je de schets van Cheerful Sketches hebt gebruikt.
    Proficiat met je toppertje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart!! Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Ditta (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...