Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 25 maart 2019

Konijntjes

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaart.
Het lukt me de laatste tijd niet om altijd te reageren op jullie nieuwe berichtjes.
Maar ik zal vanavond proberen bij zoveel mogelijk van jullie langs te komen.

Dit kaartje is gemaakt met een plaatje van een kaart die je wel krijgt bij de acceptgiro voor  goede doelen.
Vierkant om het plaatje van craftkarton (Crealies)
Randje (Memory Box)
Bloemen en blaadjes (Ali)
Tekstdigi

Challenge:

9 opmerkingen:

  1. Geeft niets Wies het lukt mij ook niet om bij iedereen steeds te reageren maar we doen wat we kunnen toch! Ik zag ook je lift kaartje en die vind ik ook er mooi, super bedacht zeg!
    En dit plaatje is ook super om voor een kaart te gebruiken erg leuk!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love how you have recycle your image Weis.Well Done, we throw out so much that can be used recycled. Thanks for joining in on the Anything goes joining in on the Anything goes Challenge at the Happy Craft Challenge Community

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wie süß.
    Danke für die Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je er een leuke kaart van gemaakt Wies. Heel mooi opgepimpt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gorgeous image and layout, thanks for sharing at Crafty Catz challenge
    Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awe!! Those little guys are just the cutest!! What a very sweet card with the added flowers! Thanks for sharing your creation with us at Cute Card Thursday Challenges! HUGS, *Vicki* (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is so cute. Thank you for joining in the Crafting From the Heart challenge and hope to see your lovely work again.
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your card is wonderful and cute.
    Thank you for joining us at the Animal Friends.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...