Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 14 maart 2019

Kaart in lentekleuren

En een tweede blogpost vandaag.

Tjonge wat komt mijn regenpak van pas deze week. Ik heb hem elke dag nodig gehad. Fijn dat je zo toch je jas en broek droog houdt, maar wel een gedoe. Bij de cliënten je natte kloffie maar weer in de badkamer hangen en wanneer je naar huis of naar de volgende cliënt gaat kan het gelijk weer aan en opnieuw nat worden.💦💦⛆
Maar gelukkig was er ook een leuke verrassing.
Eergisteren lag er het pakketje van Caroline op de deurmat dat ik gewonnen had met haar verjaardagscandy.
Gisteren was ik vrij en het was toch geen weer om er op uit te gaan, dus heb ik er gelijk een kaartje mee gemaakt.
Dit is het pakketje dat ik gewonnen heb. Ik heb voor de kaart de stansen en de plakhartjes en een parel voor het bloemenhart gebruikt.
Papier uit oude blokjes.
Tekstdigi
Nepstiksel gemaakt met gelpennen.

Challenge:

13 opmerkingen:

  1. Aja, jij was ook een van de gelukkigen! Leuke verrassing hè, ik wilde er gistermiddag ook mee aan de slag, maar heb uiteindelijk zitten werken...was even nodig. Van het weekend dan maar. Jij hebt er een leuke kaart mee gemaakt, deze bloem van MD heb ik al. En ja, die regen, bah! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik leef met je mee Wies al die regen is een heel gedoe, maar je had ook iets heel leuks op je vrije dag wat een mooi pakketje heb je gewonnen en wouw ook een hele mooie vrolijke kaart ermee gemaakt!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Wies met je mooie candy prijs van Caroline en je vrolijke lentekaart is mooi geworden hoor !! Tja , laat de lente nu maar komen hoor !! Groetjes Epie.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart!! Ik heb die stansen ook en in deze kleuren ziet het er zo leuk uit! ga ik onthouden! Vervelend om zo nat bij cliënten te komen. Na dinsdag wordt het ene hele tijd droog en redelijk mooi lente weer! Ik verheug me er nu al op!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!
    Vooral de kleuren combi vind ik erg vrolijk.
    Ben de hele week met de bus gegaan. Ben zo langzamerhand de regen ☔ helemaal zat.
    Gefeliciteerd met je prijsje. Je hebt het leuk verwerkt.
    Je theezakjeskaart is ook mooi en bijzonder.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad. Regenpak wel nodig op de fiets. En een wind!!! Tja aan en uit doen. Ik geloof best dat dat iets is wat vervelend is. Hier vinden ze de overallen uit doen al vervelend. Mooie kaart gemaakt met dat materiaal. Leuk dat je dat hebt ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke lentekaart heb je gemaakt, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your flower is so beautiful!! Love your colors and the layout design!! Thanks for sharing your creation with us at Cute Card Thursday Challenges! HUGS, *Vicki* (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pretty colors, same as my craft room! I love the sketch you used, lots of layers!! Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt met je leuke gewonnen prijs. Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van deze kaart wordt je fleurig. Van het weer niet. Lastig met een regenbak. Maar helaas kun je er miet zonder. Het is zeker een gedoe. Volgende week gaat het beter worden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart. lekker vrolijk!
    Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. lOVELY card! I love it
    Thanks for playing along with us!
    Ana Isabel Owner and DT Coordinator at Corrosive Challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...