Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 24 november 2018

Kerstkaarten 2018 - 48

Als eerste wil ik mijn nieuwe volger Alexander van harte welkom heten op mijn blog.

At first I want to welcome my new follower Alexander on my blog.
--------------------

Donderdag is het er niet van gekomen om een kerstkaart te plaatsen, maar dat wil niet zeggen dat ik geen kerstkaarten gemaakt heb.
Vandaag wil ik jullie één van de kerstkaarten laten zien die ik gemaakt heb n.a.v. de Liftchallenge en de challenge van hobbywinkel De Egel
Het is dus een pop up kaart met sneeuwpop geworden.
 Basis is een vierkante witte kaart.
Hierop DP uit een blokje van Joy en  daarna het vierkant uitgestanst.
De randen bewerkt met zilverkleurige reliëfverf. (Decorfin van Talens)
De binnenkant met het pop-up gedeelte.
Op het pop-up panel een rechthoek met ook weer DP van Joy geplakt.
Daarop de digi van de sneeuwpop met ook een rand van reliëfverf en een tekstdigi (gemaakt in Word)
De digi heb ik 2 keer geprint . De de onderste gedeeltelijk en de bovenste helemaal ingekleurd met Derwent potloden en toen met 3D plakkertjes bevestigd.

De voorbeeldkaarten van Jennifer McGuire



Challenge:
 Liftchallenge #135 Een pop-up kerstkaart 
 hobbywinkel De Egel #68 Kerst met sneeuwpop


11 opmerkingen:

  1. Piep mooie lieve sneeuwman!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelfs de sneeuwpop heeft het kkkoud!! Heel erg leuke pop-up kaart, Wies, mooi ijzig! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart, Wies, en wat heb je de sneeuwpop mooi gekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk gedaan. Zo wordt de to-dolijst weer langer😉😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke pop-up kaart heb je gemaakt Wies.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke digi is dit!! Leuke liftkaart geworden, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely work. Thank you for joining Crafty Hazelnut's Christmas challenge and 12 months of Christmas link up. Hope to see you again next time.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk dat je deze kaart ook voor beide uitdagingen hebt gebruikt. En wat is die mooi geworden en wat een mooi papier. We waarderen het dat je met de uitdaging van de Egel meedoet. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...