Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 19 november 2018

Een fleurige pop-up verjaardagskaart.

 Zaterdagochtend ben ik lekker aan het kaarten maken geweest.
Op You Tube zag ik een leuke Valentijns pop up kaart voorbij komen.
Ik heb er een bloemenkaart voor een jarige van gemaakt.
De bloemen zijn stansen van MD
De teksten heb ik gestempeld met stempels uit China.
 Zo kijk je tegen de kaart aan wanneer je hem openvouwt.
Op de voorkant van de kaart een aantal keren Hoera gestempeld (Leanne Creatief)

Challenge:

7 opmerkingen:

  1. Hoi Wies,
    dat ziet er echt heel gezellig uit zeg! Wat en leuk idee. Zo kun je iemand toch en bloemetje sturen...Tof idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wies, your pop-up card is so cute. Love that idea!!! Thanks for joining us at the Lil Patch of Crafty Friends Challenges for our latest challenge.  {Lil Patch of Crafty Friends Challenges}Good luck and join us again soon. Hugs, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier wordt je vrolijk van! Van een mooie kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en vrolijke kaart! Daar word je heel blij van als je deze ontvangt :)
    Je was vorige week benieuwd hoe de 'Joseph Coat Techniek' gedaan wordt, ik heb vandaag een foto-tutorial op mijn blog geplaatst, zodat je hem kunt uitproberen! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great project! Thanks for joining us at the Crafty Creations Challenge. kReN@afourthlife on the CCC DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh so nice! Wonderful colours and design!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks for sharing your sweet and clever card with us at Crafty Creations Challenges. Donna - DT Member

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...