Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 14 oktober 2018

Uil tussen de pompoenen

Deze uil van Bugaboo heb ik een keer gewonnen. De hoogste tijd om er eens een kaart mee te maken.
De digi heb ik ingekleurd met Derwent potloden
Om de digi een kadertje gemaakt met een mal van Crealies
Borduurwerkje in de hoeken van de kaart
Achtergrond papier o.a. een geëmbost strookje met gilding wax en een stukje bewerkt met schoensmeer (was een kleur waar ik niets mee kon combineren)
Perlgel 
Sketch (kwart slag gedraaid) van De Egel

Challenge:

20 opmerkingen:


  1. Wies een mooie uil kaart, zo heerlijke en prachtige kleuren .... kan je me alsjeblieft een e-mail sturen met je verjaardag ... x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wies,
    Wat een leuk herfstkaartje! De digi met het uiltje heb je mooi ingekleurd, De geborduurde hoekjes passen er ook prima bij.
    Heel leuk gedaan!
    Lees ik het goed "schoensmeer", dat is nieuw voor mij. Dat heb ik ook nog ergens liggen, hahaha.Eens proberen!!!
    Bedankt voor het meedoen bij Steelsteekje Challenge 5!
    Fijne dag,liefs Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, je leest het goed van de schoensmeer. Werkt als een soort gilding wax. Zo komen kleuren die je niet meer voor schoenen poetsen gebruikt, toch van pas.😀

      Verwijderen
  3. Mooi zeg. Gezellig dat je meedoet bij de challenge van Creative Knockouts. succes!
    groetjes Ine DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuk kaartje met mooi kleurwerk van de digi met het uiltje...leuk idee van de schoenpoets!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke digi heb je gebruikt Wies, mooie kaart heb je gemaakt,ik vind dat gilding wax ook hetzelfde ruikt als schoenpoets,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A fabulous card Wies, such a super image.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie herfstkaart Wies.
    Het stempeltje ken ik, want die is nog niet langgeleden ook in mijn handen geweest.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gemacht. Danke für deine Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha schoenpoets wat grappig. Je hebt een mooie kaart gemaakt Wies en het leuke plaatje mooi ingekleurd. Ik moet alleen streng zijn over de sketch van de Egel deze keer. Het smalle strookje MOET over het kader en ONDER het plaatje door om aan de challenge mee te kunnen doen...sorry.
    Lieve groetjes Miranda(dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hè, jammer, niet goed opgelet.😕 Misschien lukt het om nog een kaartje voor de challenge te maken en anders volgende keer beter

      Verwijderen
  10. Een mooi herfstkaartje in mooie kleuren. Leuk zeg gelijk wanneer je schoenen poetst ook een kaartje maken!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, ha, ja Marleen dat zou twee vliegen in één klap zijn: gepoeste schoenen en een kaart. 😀

      Verwijderen
  11. Een mooi kaartje Wies, prachtig gemaakt.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eine sehr schöne Karte. Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Animal Friends.

    LG Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deine Karte ist wunderschön
    Danke für deine Teilnahme bei Animal Friends
    LG Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...