Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 5 oktober 2018

Kerstkaarten 2018 - 36

Eerst wil ik mijn nieuwe volgers Gerrie, Caty en Karin hartelijk welkom heten. 
Leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben. Ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren.
Het blog van Gerrie heb ik wel gevonden, maar van Caty en Karin niet.

At first I want to welcom my new followers Gerrie, Caty and Karin.
So nice you have found my blog. Ik hope we can inspire eachother.
I did find Gerrie her blog, but not the ones from Caty and Karin?
So if you two ladies have a blog, would you be so kind to place a comment. Then I mostly can find one's blog.


Gisteren ben ik de hele dag op bezoek geweest en lukte het dus niet om een kerstkaart te plaatsen.
Maar hier komt ie alsnog.
Papier uit een kerstblok van de Action.
Plaatje uit een natuur tijdschrift.
Hier omheen een rand gemaakt met een mal van Crealies
Zilveren sneeuwvlok (van een oude kerstslinger)
Sketch van Sketch Saturday 
(je mocht een oude sketch gebruiken van #215 - 532)

Challenge:


3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...