Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 10 juni 2018

Optrekkaart of lantarenkaart

Op You Tube zag ik een aantal voorbeelden van dit type kaart.
En omdat ik ervan houd om wat nieuws uit te proberen ben ik ermee aan de slag gegaan.
Ik vond de kaart in inches van het voorbeeld HIER wel erg groot worden en heb de maten aangepast.
Nu kon ik de kaart gewoon uit een A4 maken.
 De bovenkant van de kaart met het lint waaraan de je de kaart omhoog trekken kan.
Papier van Craft Sensations 
Schelpen groot van Joy, klein van Marianne Design
Bewerkt met Distress inkt

 Zo ziet de kaart er uitgetrokken uit.b
Op de vierkantjes heb ik ook nog vissen (Joy)
en stukjes visnet (Marianne Design) geplakt.

Ik ben heel benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.




19 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie Wies.....dat heb je heel leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is wel een heel bijzonder exemplaar. Ontzettend leuk.
    Weer eentje voor op de to-dolijst😄😄

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amazing fold Wies, looks difficult but gorgeous finish.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een grappig model van je kaart nog niet eerder gezien,erg leuk.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf model is dit! Knap gedaan.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig!!! Knap gemaakt. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw...dat ziet er gaaf uit, Wies. Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW! This is such a clever project :D I spent yesterday at the coast and to see this today made me smile very much :) Thank you for sharing with us at Crafting With Friends XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Te gekke kaart in een erg leuk model en wat een een heerlijk zomerse uitstraling! Leuk dat je met DCL meedoet, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit model zag ik inderdaad voorbij komen, ik heb een youtube filmpjevgezien van Castella, die had de
    centimeter maken echt een mooie, zomerse kaart heb je gemaakt.
    Ansx
    Dankjewel voor je mooie verjaardagskaart, heel leuk rond modelletje, fijne vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WOW love this...these cards seem to be very popular now. Love the theme you used
    Cheers
    Dr Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow, this is fantastic!

    thank you so much for playing along with us at sparkles monthly!

    hugs and kisses from germany,
    Silvi xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super cute!!! Thank you for joining us at Sparkles, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is gaaf!!!! Ik zag het model in wording bij Monique. Ontzettend leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw! Wat zit dat prachtig in elkaar! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, great card, love the designs and the gorgeous details. Beautiful papers too !
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een supergave kaart Wies! Als je geen inspiratie hebt, of iets nieuws wilt proberen, ben je bij jou altijd aan het goede adres; super bedankt voor de link!
    Je vroeg of ik nog veel met theezakjes deed..... nou niet echt; ik vouw nog wel eens wat, maar maak er vervolgens niets mee. Er zijn ook zoveel leuke technieken (en zooo weinig tijd hahaha). Ik heb onlangs de meest theezakjes weggedaan. De hele mooie heb ik nog bewaard; je weet maar nooit ;).

    Fijne dag,
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What an interesting project! I have not seen one like this! Love the blues and browns and the dies are great embellishments.

    Thank you for joining us at Li’l Patch of Crafty Friends for our challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow wat een aparte kaart zeg heel erg gaaf. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...