Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 29 juni 2018

Liftkaart met paardebloemen

Bedankt voor jullie reacties op mijn kerstkaart met gevouwen


Vandaag heb ik toch nog kans gezien een kaart te maken en wel voor de liftchallenge.
De stroken heb ik gesneden uit een zelfgemaakte achtergrond ( gemaakt met inkt, gesso  en  sjablonen)
De paardebloemen gestanst uit wit karton (Sizzix)
De tekst “En dan staat alles stil” is een stempel van Marianne Design ( Gewonnen bij de mei challenge van Cheerful Sketches)

Challenge:

9 opmerkingen:

  1. Schitterend liftkaartje Wies.....mooie kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh...wat een mooie kaart is dit, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel mooi vind ik deze kaart! Mooie stroken waartegen de bloemen schitterend uitkomen. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Wies.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend, heel mooi gecombineerd allemaal!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Wies! Mooie achtergrond en die paardenbloemen doen het er goed op.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt Wies.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A very beautiful card, stunning!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeker een mooie lift. Steekt mooi af. Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...