Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 11 februari 2016

Kerstkaarten 2016 - 8

Sinds deze week ben ik weer voor 2 dagen aan het werk. Hierdoor heb ik weer minder tijd om te bloggen. Maar ik wil proberen om in elk geval 1 x per week een bericht te plaatsen en te reageren op berichten van jullie.  Ik hoop dat het gaat lukken. Maar dan zijn jullie in elk geval op de hoogte.

En nu de wekelijkse kerstkaart. 
Het papier met de tekst en het groene papier komen van hetzelfde velletje kerstpapier.
De digi is Beccy's place  en heb ik ingekleurd met Derwent potloden.
Ik had 4 druppels rode perlgel aangebracht, maar op de één of andere manier waren ze helemaal uitgelopen. Ik heb ze toen maar wat groter gemaakt en er nog een druppeltje groen bij gedaan.
Het is dus niet helemaal geworden zoals de bedoeling was.

Challenge:

16 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en het is dat je het zegt van de uitgelopen parels... dit geeft eigenlijk wel een goed effect :-)
    En leuk dat je meedoet met 522WTC!
    grtz. Colien, DT-lid 52 weeks to Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is wel leuk hoor die druppels, het is dat je zegt, het staat prima! Mooie kaart! En werk ze.;-)
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en alweer zo'n mooie digi!
    Dank je wel voor je deelname bij 52 WTC.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig, we hebben hetzelfde papier gebruikt!! Leuke kaart!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een mooie kaart geworden Wies, jammer van de perlgel, je mag voor gebruik niet schudden, hebben ze mij verteld, anders loopt het uit..
    Succes met je nieuwe baan,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kerstkaart Wies. het is dat je het vertelde van die parels...ik vond ze er juist zo mooi uit zien, ik zou het vaker zo mixen :-)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart, Wies. Vind het effect van de Pearls eigenlijk wel leuk.
    Succes met je nieuwe baan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een prachtig kerst kaartje hoor Wies...en het besjesprobleem heb je heel goed opgelost...kan gebeuren hè...

    groetjes Rosina
    DT-52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your card is fabulous Wies, you have done a great job putting it together! I love the way you coloured the image and I like the matching card stock and background paper. The little pearls in the corner are a nice touch and finish the card off perfectly! Well done!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kerstkaart Wies ! Veel succes op het werk, altijd even wennen weer he !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kerstkaartje Wies!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die parels kunnen best. Mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een pracht van een kerstkaart heb je ervan gemaakt Wies en de pareltjes vind ik wel mooi zo.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A fabulous Christmas card, lovely papers and image.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is gaaf !!!!
    En die parels zijn toch top !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A great card - thanks for joining us at Crafty Hazelnut's Christmas Challenge Extra.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...