Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 22 februari 2016

Corsage met veertjes

Een hartelijk welkom voor mijn nieuwe volger Kristie. Ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren met onze creaties.
-----------
First a warm welcom to my new follower Kristie. Hope we can inspire each other with our creations.
--------------

Deze keer heb ik weer eens een kaart gelift en wel die van de Lift challenge
Dit is mijn exemplaar.
 Voor de kaart heb ik craftkarton gebruikt en deze geëmbost.
Een klein stukje papier voor de rechthoek. Hier nepstiksel op gemaakt met een gelpen
UIt zelfklevend kurk de veertjes en een radertje gestanst.
Op de veertjes wat lijnen getekend met een gelpen.
Twee lintjes, eentje met een sticker tekst
Plak strass steent(jes)
touwtje
Detail

Challenge:

12 opmerkingen:

  1. Hé♪0l mooi dit liftkaartje Wies...prachtig die toef met veertjes erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wies wat mooiiiii, je hebt een hele mooie lift gemaakt! Leuk om het gesplitste touw zo zigzag te laten!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi Wies. Mooie kleuren en heel apart. Is een echte blikvanger en doet me een beetje aan een dreamcatcher denken. Super gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw !
    Dit is een heel mooi kaartje! ik ben er weg van! Prachtig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wies,
    wat heb je een supermooie lift gemaakt, ik vin de corsage echt prachtig,.
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW love the colors and the elegant look of the feathers
    Cheers
    Dr Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een SCHITTERENDE kaart heb je gemaakt Wies.....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooie liftkaart, zeg! De kurken veertjes, de glimmertjes ... het past allemaal erg mooi bij elkaar. Dank je wel voor het meeliften!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige liftkaart heb je ervan gemaakt Wies - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. a beautiful cas card, love the design, thank you for joining our challenge at Craft Catz and hope to see you again
    Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi. Prachtig hoe alles bij elkaar past. Mooie lift, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. lovely card. Thanks for joining us at Crafting From the Heart and hope to see you again.
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...