Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 8 maart 2013

Slapende kat

Ellen van harte welkom op mijn blog. Leuk dat je mijn blog bent gaan volgen. Reacties worden altijd erg gewaardeerd.

Vandaag wil ik een kaart laten zien die ik met een oud plaatje. Het hoort bij een aantal kaarten die ik van iemand kreeg. Ze hebben ooit in een Libelle gezeten.

Omdat de kaart in zwart/ grijs/ wit is heb ik ook scrappapier in die kleuren gekozen.
De bloemen zijn ook geponst uit dat papier.
De swirl en de tekst zijn gestanst.  Creatable LR 0120 en LR 0221 en 0220

The card is made with an old image. 
Because the image is in black, grey and white, I have chosen the same colours for the papers.
The flowers are punched out of the same papers
Swirl and text are dies:  Creatable LR 0120 en LR 0221 en 0220

Challenge:

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Wies. Het is zwart- wit, maar ik wordt er vrolijk van, van deze kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wies,
    Áls echt kattenmens(ik heb er 4) word ik helemaal happy van deze kaart, wat een leuk plaatje en erg mooi gecombineerd met het papier..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel goed uit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer iets heel anders, maar erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a beautiful card. I love the colours you chose...fantastic!

    Thanks for playing along with us at Fussy and Fancy Friday challenge...good luck!

    Hugs,
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...