Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 11 oktober 2022

Herfst uiltje

Met een digi van Bugaboo en de sketch van de challenge van  De Egel heb ik een herfstkaartje gemaakt.

Papier uit oude blokjes.
Vierkantje geëmbost en bewerkt met gilding wax.
Digi ingekleurd met Derwent potloden.
Tekst Herfst gestempeld en een digitekst gemaakt in Word.
Bloemetjes en blaadjes zijn uitgeponst.
Sketch van De Egel

Challenge:

14 opmerkingen:

  1. Nog geen kaartje, ik kom morgen nog wel een keer terug Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu wel en wat is hij mooooi Wies! Mooie kleuren en prachtige details,ook het plaatje is te lief xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de foto van mijn kaart maar opnieuw geplaatst. Wat er nu mis was weet ik niet,🤔 maar de kaart is nu in elk geval zichtbaar.😀

      Verwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je met de schets gemaakt Wies. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaa...maar goed dat je 'm nog een keer geplaatst hebt, Wies. De kaart is het bekijken zeker waard. Erg leuke herfstkaart heb je met de sketch gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk en helemaal de opdracht.
    Herfst en de sketch.
    Mooie warme kaart maakte je.
    Ik maakte ook een kaart met deze sketch kom morgen maar even langs op mijn blog..... ik zeg verder niks🙈

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie herfstkaart met een leuk afdrukje. Mooi ingekleurd Wies.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een prachtige kaart heb je gemaakt. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart heb je gemaakt. Het embossing gedeelte vind ik erg leuk. mooie embossingmal.
    Dank je wel voor jouw bijdrage aan de herfst/sketch uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi herfstkaartje met dit mooie uiltje en het geembosste stukje. Past perfect.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah... nu zie ik hem. Dank je wel voor het meedoen bij K&K en de Egel. Hij is super!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...