Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 6 oktober 2021

Gastdesigner / Guest designer SSW2

Omdat ik in juli de sketch challenge van SSW 2 gewonnen had mocht ik deze maand gastdesigner zijn. Ik heb gewerkt met een digi van onze sponsor Sheep Ski Designs "Korenbloemen en sketch 217-12
*******
Because I won the sketch challenge of July, I could be a guest designer this month.
I workt with a digital stamp from our sponsor  Sheep Ski Designs  "Cornflowers" and sketch 217-12

Papier van Craft Sensations.
Bloemen van Crealies
Parels van perlgel
Digi ingekleurd met Derwent potloden.
Tekst gemaakt in Word.
Sketch
*******
Design paper from Craft Sensations.
Flowers from Crealies.
Perls made with perlgel
Digital stamp coloured with Derwent pencils.
Text made in Word.
Sketch

Dit is de andere sketch waar je mee kunt werken.
*******
This is the other sketch you can work with.

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart met de lieve korenbloemen en prachtige papier Wies xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De sketch is héél erg leuk.
    Ik vind jouw kaart goed gelukt, het is een beetje een klassieke digi, daar heb je mooie papiertjes bij uitgezocht.
    Altijd leuk, zo'n vaas met bloemen voor een jarige.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ken het blog volgens mij niet..... heb je een linkje?

      Verwijderen
    2. Hoi Daphne Dit is de link: https://sweetsketchwednesday2.blogspot.com/

      Verwijderen
    3. Bedankt, ik heb het blog ondertussen bezocht.

      Verwijderen
  3. Mooie kaart met een leuke schets. Leuk dat je GD mocht zijn.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart met het vaasje te de keuke korenbloem. Papier staat er erg mooi bij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaart, mooi voorbeeld met deze schets

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart met een heel mooie ingekleurde digi, mooie papiertjes alles past perfect.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...