Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 16 november 2019

Kerstkaarten 2019 -52

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn tweede geplooide kaart. 
Ik heb ze weer met plezier gelezen.

En vandaag heb ik een bijzondere kerstkaart om te laten zien.
Een Flip Flap kaart. 
Het papier komt uit mijn voorraad en is gedeeltelijk van Craft Sensations en de vierkantjes met tekst komen van papier dat ik ooit bij het Kruidvat kocht.
Links zit een strip, wanneer je eraan trekt draaien  de drie flapjes omhoog en zie je daarachter twee sterren.
Zo ziet de kaart er “plat” uit.
Een filmpje met de werkwijze kun je HIER zien.

Vanmorgen keek ik nog even op mijn mobiel voor ik zou vertrekken voor een dagje Leeuwarden.
En wat een leuke verrassing. Ik heb de FB challenge van AnMaCreatief # 28 baby gewonnen.
Ben ik natuurlijk heel blij mee.
Dit is het kaartje waarmee ik gewonnen heb.

———————-
Challenge:
MLCCB #16 (4)




17 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Wies! Wat een supermooie vorm! Hele gaaf gedaan! Gefeliciteerd met je winnende kaart, zo schattig het olifantje! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaart heb je gemaakt. Heel bijzonder. Gefeliciteerd met je winnende kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige flip flap kaart!
    Heel leuk model.
    Gefeliciteerd met je leuke toppertje!
    Fijne dag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt, veel werk aan denk ik!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt, Wies.
    En gefeliciteerd met je winnende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een super gave leuke kaart Wies en gefeliciteerd met je toppertje
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart met die draaibare flappen Wies. Mooi...Gefeliciteerd metje toppertje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wies,
    wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt met die flapjes allemaal. Nog niet eerder gezien. En wat leuk dat je gewonnen hebt met de babykaart..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke Flip flap kaart heb je gemaakt wies,mooie papiertjes ook. En dan die babykaart,oooo zo lief.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous designed card Wies, love the flip flap..xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige flip flap kaart Wies!
    Gefeliciteerd met je winnend kaartje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a beautiful card and love your gorgeous design.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Amazing card, beautiful design and shape.
    Thank you for joining The Holly and Ivy Christmas Challenge. Danka DT
    The Holly and Ivy Christmas DT
    Danki's creative passions {My Blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A super card Wies, a fabulous design - it looks rather complicated, lovely papers.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart in dit model. Best een. Werk omte maken. Heb dit model ook eens gemaakt. De kaart is zeer geslaagd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lovely work. Thank you for joining the challenge at the 12 Months of Christmas cards link up and Crafty Hazelnut's Christmas challenge. Hope to see you again next time

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I love your work! Beautiful colors. Thank you for sharing with us over at the Merry Little Christmas Challenge!

    Niki, DT • Merry Little Christmas Challenge Blog
    Find me at Cardstoq.com :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...