Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 12 september 2019

Kerstkaarten 2019 - 40

Nu komt het goed uit dat ik een poosje geleden ijverig ben geweest met het maken van een aantal kerstkaarten. Deze week ben ik er niet aan toe gekomen, maar kan ik op deze donderdag dus wel een kerstkaart plaatsten.😃

Het kaartkarton is van de Action.
Verder nog groen karton, tekststicker en randjes en een digi (ingekleurd met Derwent potloden) gebruikt.

Challenge:
MLCCB #14 (2)



19 opmerkingen:

  1. Leuke kaart en het vogeltje is mooi ingekleurd. Altijd handig om iets achter de hand te hebben.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke frisse kerstkaart Wies. Het afdrukje is mooi ingekleurd en wat geven die fijne stickerrandjes een leuk effect, heel subtiel. Top idee...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kerstkasrt Wies. Vogeltjes blijven leuk op kaarten. . Ik heb er ook eentje op de kerstkasrt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi kaartje met dar frisse groen! Je hebt de digi ook mooi ingekleurd! fijn je meedoet met 52WTC. Groetjes marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn he om wat voorraad te hebben, prachtig kaartje met een heel mooi plaatje..
    Leuk dat je er weer bij bent van de week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaart Wies! Leuke afbeelding.
    Handig soms om een klein voorraadje te hebben.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wies, wat een mooi kaartje heb je gemaakt! Is het je 40e al? Wow, ik ga ook eens tellen hoeveel ik er heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Wies, ik werk ook graag een beetje vooruit met de kerstkaartjes... Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. weer een mooi kaartje het mooi papier he van de action ik heb dat blok ook en gebruikt het heel veel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Really gorgeous card, love the colouring of that lovely bird...hugs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach weer zo'n mooi kerstkaartje.
    Vogeltjes doen het altijd goed, je kan er mooie creaties mee maken.
    Ik hou ervan.
    Schitterend gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kerstkaartje geworden met een prachtig stempeltje, erg leuk het vogeltje! Fijn weekeind alvast gewenst, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt weer een mooie kerstkaart gemaakt Wies én.. wat kreeg ik een mooie kaart van jou, vandaag ontvangen, dankjewel
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A fabulous card Wies, such a lovely image.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So pretty! I love the soft pencil coloring! Thanks for joining us at Merry Little Christmas challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful card!! Thanks so much for participating in our CUTE N CRAFTY CHRISTMAS challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super sweet and adorable card!! The image looks so beautiful!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...