Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 27 december 2018

Hoera een jongen

Het is de afgelopen weken wat stil geweest op mijn blog. 
Bezig geweest met Sinterklaas, met Kerstkaarten schrijven en ik heb te maken met een verminderde energie en andere bijwerkingen.  Dit omdat ik na 2 jaar hormonale therapie met Tamoxifen, van start ben gegaan met een ander hormoontablet met net weer een andere werking. Daar moet mijn lichaam dus eerst weer aan wennen. Met de oncoloog heb ik afgesproken dat ik het drie maanden probeer. 
Maar ik heb goede hoop dat de bijwerkingen afnemen, want inmiddels gaat het gelukkig weer wat beter. Ook de inspiratie om kaarten te maken is gelukkig weer terug.
-----------------
Verder heb ik ook nog ander nieuws. Door  Doris van Do Al(l)Kreatives  ben ik gevraagd om in het DT te komen. Erg leuk natuurlijk en ik  heb  dan ook ja gezegd . Vanaf januari ga ik meedoen met dit  team.


En hier is dan ook weer een nieuw kaartje, een doosjeskaart voor de geboorte van een neefje.

 Papier uit een oud blokje.
Plaatjes van Eline 
Tekst Marianne Design en Diesire
Babykleding van Ali

De naam van de baby heb ik aan een waslijntje gehangen.

Challenge:

13 opmerkingen:

  1. Hoi Wies,
    grappig om bij jou ook net een card in a box te zien. Zo'n leuk model en helemaal leuk als de ontvanger de enveloppe open doet.
    En ja, leuk dat je mijn collega wordt bij DAK. Gezellige tijd gewenst!
    En beste even spannend met die nieuwe medicijnen. Gelukkig dat het nu al wat beter gaat en je zin in kaarten maken weer terug is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had je al gemist in het Blogland Wies.... maar je hebt nu weer een prachtig doosje gemaakt voor de geboorte van een neefje. Gefeliciteerd met je dt-schap. Heel leuk voor je. Hopelijk gaat het nu beter met de medicatie... vervelend. Wens je veel sterkte. Veel knutselplezier weer. Alvast een goede jaarwisseling en de beste wensen voor 2019. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wisseling van medicijnen gaat vaak gepaard met nare bijwerkingen..... heel vervelend, maar helaas ontkom je er niet altijd aan. Fijn te lezen dat het nu wat beter met je gaat.
    Ben zelf ook niet zoveel in blogland. December is zo'n maand waarin van alles buiten blogland je aandacht vraagt...

    Je boxkaart is écht geweldig Wies.... hele leuke kleurtjes en details!

    Wat ontzettend leuk dat je gevraagd bent in het designteam van DAK. Is toch een regelrecht compliment :). Heel veel plezier en succes in het DT..... gaat vast lukken.
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love this Wies, and thank you so much for your sweet Card...I did not send any out this year as I was sick for 6 weeks then we went away and still are on holidays...big hugs.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is such a beautiful box. Thanks for sharing with CHN patterned paper challenge. Do hope the new medication will help.
    Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He wat jammer. Ik hoop dat de medicijnen mogen aanslaan. En nog gefeliciteerd met je nieuwe baan als DTteamlid. Echt heel leuk voor je.
    En je doosje is enig, een model waar ik me nog niet aan gewaagd heb. Misschien iets voor volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk DT nieuws, Wies. Alvast veel plezier en succes gewenst.
    Je babydoosje vind ik super gaaf.
    En hopelijk doen de nieuwe medicijnen hun werk goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoop ook dat de medicijnen goed werk doen en je snel weer wat beter voel Wies! Fijn dat de inspiratie voor het knutselen ook weer terug komt, geeft ook veel plezier en afleiding! Je card in a box is ENIG en met een naam erop altijd heel leuk! Ik wens je een heel goed Nieuwjaar en heel veel plezier van je nieuwe DT schap bij DAK!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great little 3D box.Thanks for joining us at CCT x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is een heel leuk geboortekaartje(doosje).
    Ik denk even speciaal aan jou met de feestdagen en hoop dat je volop kan genieten.
    groetjes van Marleen en ook van Robbe.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik had je al gemist in blogland en ben blij te lezen waarom en dat het nu weer beter gaat.
    Wat leuk dat je in het DT team gevraagd bent.
    Ja card in a box is prachtig geworden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke card in a box .
    Hopelijk gaat het wat beter met de nieuwe medicatie , wens je alvast een fijne jaarwisseling. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...