Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 13 maart 2018

Vogelnestje (DT Dora)

Deze maand konden we als DT met een digi of met een knipvel aan de slag.
Want behalve digi's van eigen tekeningen is er nu ook een knipvellijn van Dora.
Met één van de 3D plaatjes (een vogelnestje) heb ik een kaart gemaakt.
Dit is het resultaat geworden:
 Behalve het knipvel van Dora heb ik mallen gebruikt van Crealies (cirkel) en Marianne Design (LR0457) grote cirkel, bloemetjes en vogeltje, (CR1416 )  tekst en Joy (6002/0783) hoekjes
Close up van het 3 D plaatje

8 opmerkingen:

  1. Hele leuke en zonnige kaart. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kleine vogeltjes, zo lief...Je hebt er een mooie kaart van gemaakt Wies!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sweet and very beautiful Wies.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met het schaamrood op mijn kaken zie ik dat ik je nog helemaal niet volg! Dat heb ik nu even rechtgezet. Je kaartje voor Dora had ik natuurlijk al gezien, toppertje! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig knipvel,je hebt een hele mooie kaart gemaakt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een echt lentekaartje, heel leuk!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...