Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 15 januari 2018

Verjaardagstaart


Bedankt voor de leuke reacties op mijn vintage kaartje. 

Voor vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien die ik gemaakt heb met de sketch van Cheerful Sketches.

Deze keer weinig design papier gebruikt, alleen voor de driehoeken (uit een oud blokje van de Wibra)
Uit dat DP twee taartjes geknipt en op de geëmboste strook geplakt
Ovaal ook geëmbost
Bakker (kleurplaat) ingekleurd met Derwent potloden.
Verder nog 2 tekststickers opgeplakt.
Sketch

Challenge:

11 opmerkingen:

  1. Ohh prachtig is je kaart Wies, leuke vrolijke digi met mooie vrolijke kleuren. Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje! Toevallig ben ik ook met deze sketch bezig geweest vandaag. Maar wat een weer om te fotograferen. Lukt van gen kanten. Gelukkig duurt de challenge nog lang en mag ik hem nog niet laten zien. Scheelt weer....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great sketch Wies, lovely colours to view.xx [aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie en vrolijke kaart! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke, vrolijke verjaarskaart heb je met de schets van Cheerful Sketches gemaakt, Wies!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je de sketch leuk gebruikt Wies, ik vind je kaartje heel mooi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijk kaartje Wies. Mooi zo in deze donkere dagen ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart en een grappig plaatje
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk en grappig kaartje Wies, bedankt voor het meedoen aan de challenge van Cheerful Sketches....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig mooie kaart is dit Wies.
    Mooie kleurtjes en wat een leuk plaatje.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...