Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 7 augustus 2017

Egeltjes van boekje en kaart met digi Isabelle

Onze kleindochters hebben een paar dagen bij ons gelogeerd.
We zijn ook nog aan het knutselen geweest: vouwen met een pocketboekje en met brooddeeg hebben ze een klein bloempotje met hartjes versierd.
De creaties van brooddeeg ben ik vergeten te fotograferen, maar de egeltjes zijn wel op de foto gekomen. Ze hebben echt het hele boekje gevouwen, dus het zijn "dikke"egeltjes geworden.

Verder wil ik de kaart laten zien die ik met de sketch van Knutsels en Kadootjes heb gemaakt.
Ik heb de digi Ïsabelle"van Sparkle E Sprinkle gebruikt.
Deze is ingekleurd met Derwent potloden.
Tekstdigi
Papiertjes uit een oud vintage blokje van de Action

Challenge:

12 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, Wies. En wat zijn de egeltjes mooi geworden. Erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gevouwen en veel werk, de egeltjes zien er mooi uit.
    Ook je kaartje met de leuke digi is heel mooi.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke egeltjes en mooie kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. LOVE the hedgie's and would have loved to see the bread dough projects too, interesting. Beautiful card.xx[aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach....wat zijn ze schattig de egeltjes Wies....leuk om met je kleinkinderen te knutselen! Ook je kaartje is erg leuk....het papier herkende ik meteen....ik heb het ook nog liggen!'
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hè, dat vouwen met boekjes, met T.V. gidsen kun je ook vrolijke kerstbomen maken.
    Ben zelf net aan de slag met deze schets, jouw kaartje is mooi geworden, lekker vintage

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super hedgehogs Wies, your Granddaughters have done a fabulous job of book folding.
    Your card is fabulous, such a pretty image.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk en grappig die egeltjes Wies, hebben ze knap gedaan zeg wat een werk! Die kaart is ook erg leuk!
    Ik heb vorige week voor het eerst met een sketch gewerkt en ik vond het erg leuk, mooi om jouw kaarten te zien die je met sketches (goed woord)?) maakt!
    Fijne avond en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die egeltjes zijn heel knap gedaan!! Ook je kaart vind ik heel stijlvol gemaakt. Dank je wel voor je deelname bij K&K.

    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely Card - Thanks so much for sharing your creation with us over at the Crafty Creations Challenges Blog.
    Kristina DT

    Crafty Creations Challenges Blog
    Cards by Kristina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een kaartje met een chique uitstraling Wies, mooi hoor.
    Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely card. Thank you very much for joining our challenge at Craftyhazelnut's Patterned Paper.
    Hugs, Iwona

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...