Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 3 maart 2017

GDT Creative sketchy Girl # 9

Omdat ik in de top 3 stond van de vorige challenge mocht ik voor een keer GDT zijn bij Creative Sketchy Girls.
Voor deze challenge geen sketch maar een thema: Stansen.
Helaas heeft onze printer kuren en kon ik de digi's die ik kreeg niet zelf afdrukken.
Lisbeth was zo aardig om mij de dig's te sturen en zo kon ik er toch mee aan de slag.
Ik heb 2 kaarten gemaakt. Welke geplaatst wordt op het challenge blog weet ik niet, dus ik laat ze allebei maar zien.
 De eerste is een vouwkaart.
Papier van Art Talent.
Gebruikte stansen van Marianne Design (bloemenrand) , Boekenvoordeel (cirkels)en Memory Box (letters)
Bloemetjes geponst.
Digi's  (scare crows) van Bugaboo ingekleurd met Derwent potloden.
De tweede kaart is een schudkaart geworden.
Papier uit een oud blokje
In het schudgedeelte zit vogelzaad (past wel bij vogelverschrikkers:))
Digi's ingekleurd met Derwent potloden
Gebruikte stansen  van Marianne Design en Crealies 

12 opmerkingen:

  1. Wat leuk en mooi gemaakt Wies, vooral met het vogelzaad! Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allebei zo'n leuke kaarten.
    Mooie digi's en tof op kaart gebracht.
    Super gedaan Wies.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee hele mooie kaarten Wies,
    ik vind het schudgedeelte wel heel origineel!
    Leuk dat je GD mocht zijn,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 hele mooie kaartjes heb je als gastdesigner gemaakt Wies...wat een leuke stempeltjes zijn dat en ook heel mooi ingekleurd
    ook het schudkaartje is heel gaaf....

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee mooie kaarten en wat leuk dat je gastdesigner mocht zijn. En vooral dat ze de digi naar je toe heeft gestuurd. super.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaartjes heb je gemaakt! Enige digi's (lastig als je printer het niet doet!) en ik vind je schudkaartje super met dat vogelvoer erin! Hahaha, toepasselijker kan toch niet!
    Groetjes
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Two fabulous cards Wies, super images and lovely bright colours. A great shaker design - such a good idea.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd lastig als je printer vervelend doet net als je iets nodig hebt, lief dat iemand dat dan toch voor je maakt!
    Wat zijn het prachtige kaartjes geworden erg leuk die vogelverschrikkers en ook zo mooi ingekleurd.
    Super leuk bedacht om vogelzaad in de shakerkaart te doen zeker toepasselijk hoe kom je er op!
    Ik heb even verder gekeken want ik was nieuwsgierig naar je theezakjes creatie.
    Ik heb ook eens een boekje gemaakt van de theezakjes zelf en zag er laatst weer iets moois mee.
    Zo leuk ook het filmpje met de kleurtjes.
    Fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wies, a happy visit with joyful cards, lovely colours and images....great ideas.xx[aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wies wat heb je 2 super mooie kaarten gemaak took hele leuke digi's heb je gebruikt super gaaf gedaan
    fijne zondag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...