Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 31 december 2016

Prettige Jaarwisseling


Ik ben nog even aan het freubelen geweest met de onderste foto in Picasa.
Van berijpte bloemschermen naar een kleurige versie.
Hiermee wil ik iedereen bedanken die gereageerd heeft op mijn berichten,
 die mij een kaart hebben gestuurd en
die met mij meegeleefd hebben het afgelopen jaar tijdens de periode dat ik ziek was.
Heel erg bedankt allemaal!


2 opmerkingen:

  1. Heel mooi deze winterse foto Wies...wat kan de natuur toch mooi zijn..
    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling
    en een goed, gezond en zeker een creatief 2017 toe...
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jou de beste wensen en een mooie en creatief jaar Wies!
    wat een schitterende foto!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...