Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 17 juli 2016

Berichtje over mijzelf en een Maritieme easel kaart.

De afgelopen week heb ik een slecht nieuws bericht gekregen.  Wat zal ik doen? Zal ik het wel of niet op mijn blog zetten? Kan ik anderen daarmee "lastig"vallen? Aan de andere kant is het misschien ook wel goed om het te delen?
Maar ik hak de knoop maar door en wil het jullie toch vertellen.
Vrijdag een week geleden kreeg ik van onze huisarts te horen dat er bij het Bevolkingsonderzoek een verdacht plekje was gevonden in mijn linker borst.
Er gaat dan al heel wat door je heen, maar ik dacht : Nu niet gelijk  denken dat het iets kwaadaardigs is, van het positieve uitgaan.
Woensdag samen met mijn man naar het ziekenhuis (Martini Borstcentrum) geweest voor nader onderzoek.
Toen het allemaal lang duurde en alle anderen die na mij gekomen waren al naar huis gegaan waren, kreeg ik al het gevoel dat het niet goed was.
Ik kreeg inderdaad het bericht dat er 2 plekjes zitten en dat het kwaadaardig is, met andere woorden dat ik borstkanker heb. 
Dat is heftig. De afgelopen dagen ben ik in een achtbaan (een goed beschrijving van een vriendin)  van gevoelens en emoties terecht gekomen.
Gelukkig kan ik wel aardig goed slapen wat wel een zegen is. En ik weet dat er veel mensen om mij heen zijn die aan mij, mijn man en gezin denken en voor ons bidden. Dat geeft veel steun.
Donderdag word ik geopereerd en daarna volgt nog een traject van bestralingen.
Ik moet wel zeggen dat de ervaringen met het Martini Borstcentrum tot nu toe  positief zijn.
Er is aandacht en zorg voor jou en je partner.
Hoe ik het de komende tijd met me zal gaan is een ?
Het kan dus zijn dat ik een poosje niets op mijn blog plaats en geen reactie plaats op jullie blogs.

Wanneer dat zo is weten jullie in elk geval de reden waarom.


----------------------

Ter afleiding ook nog een paar kaartjes gemaakt.
Eerst wilde het helemaal niet, maar gelukkig kwam de inspiratie weer terug.

 Papier uit verschillende blokjes.
Plaatje van Deco Time
Touw, schelp (Marianne Design) tekst geschreven met fineliner.
perlgel.
Voor de "stopper" ook het touw met wat schelpjes gebruikt , deze wat verhoogd met 3D plakkertjes opgeplakt.
De sketch van Cheerful Sketches gebruikt.
Challenge:

Kreativeinkauf # 41 Maritim ( 14-08)
Everybody Art Challenge # 377 Sommer/ Ferien (29-08)

18 opmerkingen:

  1. Heftig bericht Wies, strekte met de operatie en het vervolgtraject. Lief zomers kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een naar bericht Wies dat ook jij getroffen bent door die vreselijke ziekte ...hopelijk hebben de operatie en de vevolg behandelingen een positieve uitwerking... Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd...
    je kaartje zijn prachtig ..fijn dat je er nog wat afleiding in kan vinden.

    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och hemel Wies wat heftig! Probeer positief te blijven dat wens ik je toe! Sterkte bij het herstel van de operatie en het traject dat volgt!
    dikke knuffel Angela

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. |Vergeet ik nog te vermelden dat je kaart zoals altijd weer helemaal top is.... hopelijk vind je in je hobby de nodige afleiding!
      xx

      Verwijderen
  4. WOW I love anything nautical themed and simply adore your card...love the starfish especially
    Cheers
    Dr Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een moeilijk bericht! Heel, heel veel sterkte! Je kaart is mooi. Ik wens je toe dat je afleiding mag vinden in je hobbyen. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie maritiem kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach Wies, wat een naar bericht!!! Dit wordt een heel traject, mijn vriendin trof dit ook afgelopen jaar. Blijf positief en ik wens je heel veel doorzettingsvermogen! Ook steun uit je directe omgeving zal je helpen om je er doorheen te slaan!
    Je easel kaart is mooi gedaan in de Maritieme sfeer! heel leuk de verjaardags groetjes op de schelp en prachtige plaatjes.
    Wies heel veel Sterkte de aankomende tijd in deze rollercoaster!!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Große Klasse! Danke für die Teilnahme bei der KE-C.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vreselijk bericht heb je gekregen Wies!
    Heel erg veel sterkte met alle dingen die komen gaan. Hopelijk vind je wat afleiding bij je hobby.
    Je kaartje is in ieder geval geweldig.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wies,
    poeh..dat is echt een slecht bericht, je verwacht het niet, maar het kan toch gebeuren, gelukkig dat het ontdekt werd..Mijn schoonzusje wordt a.s. donderdag ook geopereerd, ook zij werd er uitgepikt tijdens de borstcontrole..
    Ik wens je veel kracht en sterkte..
    Fijn dat je toch nog een kaartje kon maken, ik vind hem heel erg leuk ..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O Wies wat een naar bericht.
    Het zal niet makkelijk zijn, maar ondanks alles toch positief blijven en voor wat afleiding kruip je maar achter de knutseltafel.
    Heel veel sterkte met alle dingen die nog komen.
    Je kaartjes zijn prachtig gemaakt.
    Leuk dat je nog de tijd vond om deel te nemen aan onze challenge bij Cheerful Sketches.
    Bedankt hiervoor en succes toegewenst.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi wies wat heb je ondanks alle narigheden en schitterend maritieme kaart kunnen maken. Ik wil je alle sterkte wensen want dit gaat een heel traject worden waar je door heen moet. Gelukkig dat je al goede begeleiding krijgt.. Heel veel sterkte. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tjonge Wies, dat is zeker naar nieuws! Ik wil je alle sterkte wensen voor de komende tijd en met die achtbaan van gevoelens en emoties! Ik bid met jullie mee!
    Fijn dat je toch de moed hebt gevonden om zo'n mooie kaart te maken met onze sketch op Cheerful Sketches!

    Groetjes,
    Marjoleine DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi gedaan!! Sterkte. Gezellig dat dit kaartje meedoet bij Cheerful.
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is een bericht wat je niet wilt krijgen Wies. Heel veel sterkte en fijn dat je goed kan slapen en een beetje afleiding hebt gevonden bij het maken van deze mooie easelcard. Dank je voor je deelname aan de juli-challenge van De Egel. Veel sterkte de komende tijd voor jullie allemaal.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ontzettend leuk dat je meedoet met onze 'EASEL' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...