Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 22 oktober 2015

Kerstkaarten 2015 - kaart 59 en 60

Voor de kerstkaart(en) van deze donderdag ben ik weer eens aan de slag gegaan met een springkaart.

kaart 1
 kaart 2
Voor beide kaarten craft karton voor de basis van de springkaart gebruikt.
Kerstpapier uit en blokje van de Action
Verder rood en groen cadeaupapier
Origami ster (eigen ontwerp)
Tekststickers
En bij kaart 1 een strass steentje
--------------------------
For both cards I used craft cardstock for the basic springcard.
Christmas paper from a paperpad (Action)
Red and green wrapping paper
Origami star (own design)
Text sticker
And a rinestone for card number one

------------------------

Met kaart 1 wil ik meedoen met de volgende challenges:
With card number one I want to participate in de following challenges:

CHNC challenge extra for October 2015 (4)


--------------------
Met deze kerstkaart sta ik in de Top 3 van The Glorie of Christmas


----------------

Er waren helaas niet voldoende inzendingen voor een Top 3
Maar met de kaart met washi tape roosjes sta ik wel  in een bericht van Scrap Plezier en dat is ook heel leuk.


16 opmerkingen:

  1. 2 schitterende kerstkaartjes Wies...wat een prachtig vouwwerk heb je weer gemaakt....en gefeliciteerd met je ereplaatsje bij Scrapplezier...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstkaarten, Wies.
    En gefeliciteerd met je eervolle vermelding bij Scrapplezier. Da's zeker leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wies,
    dat is leuk! je kaart in de picture bij Scrap plezier..
    Je hebt 2 gave kerst spring kaarten gemaakt, heel leuk model..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wies prachtige kaarten zijn het.
    Groetjes Lil 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke kaarten zowel de uitwerking als het model vind ik geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaarten! Zeker toepasselijk voor de challenge 'more than one fold'!!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee prachtige vouw kaartjes Wies....dat heb je heel erg leuk gedaan! Ik zag je kaartje al voorbijkomen bij Scrap Plezier.....heel erg leuk voor je dat je kaartje op deze manier nog wat extra aandacht kreeg!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wies,
    wat leuk dat je en reactie achterliet ij mij. Ik kom altijd even terugkijken. Deze twee kaartjes zijn heel leuk en ook mooi. Nog nooit eerder gezien!
    Het papier heb ik geloof ik ook..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige gevoeuwen kaarten Wies, zowel de bloem als de kaarten zelf. Mooie kleuren en papier gebruikt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave springkaarten!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaarten en zo leuk gevouwen.
    Ook heel mooi scrappapier gebruikt en leuke bloemen er op gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kerstkaartjes zijn het geworden Wies - mooie vorm en je bloemen zijn weer helemaal toppie.
    Toch leuk dat je een vermelding hebt gekregen, staat je kaart toch extra in het zonnetje.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee prachtige kaarten, ontzettend mooi gemaakt! Groetjes Sylvia DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaarten. En zo goed gevouwen. Maakt een kaart toch wel bijzonder. Dit omdat ik dat niet zelf doe. Zo leuk om dan hiernaar te kijken hoe jij zoiets maakt. knap werk.
    Leuk toch dat je kaart op het blog van Scrapplezier staat.
    Ik vond die kaart erg leuk gemaakt met dat tape. Zelfs je roosjes had je gedaan met dat tape.
    Fijn weekend.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Very pretty. Love your creativity. Thank you for sharing with us at The Glory of Christmas - Myrna DT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...