Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 16 oktober 2014

Kerstkaarten 2014 kaart 51, 52 en 53

De kerstkaart van deze week is een beetje een experiment. De hanger in de kaart is nl. gemaakt met wc-papier. Het is niet helemaal geworden zoals ik in gedachten had, maar omdat ik het zo'n origineel idee vind heb ik de kaart toch geplaatst.
De werkwijze van deze techniek kun je zien in een filmpje op DEZE SITE

Gebruikt: Kerstkarton van de Action, craftkarton, lintje, stempel en stans voor de hanger van wc-papier, gelpen en inkt. 

En nog 2 eenvoudige kerstkaarten.

Kerstkarton van de Action, rood en rood metalic papier, Sterren samengesteld met uitgestanste vormen (Leane Creatief) en perlgel.




5 opmerkingen:

  1. Mooi weer 3 kerstkaartjes klaar Wies!! En leuk dat je zo aan het experimenteren bent! Grappig, wc-papier!
    Dankjewel voor het meedoen met de 52 weeks!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. W.C. papier !! wat een leuke techniek, het ziet er mooi uit en ook nog 2 extra kaarten gemaakt, super..
    Fijn dat je weer meedoet aan 52 Weeks of...
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze enig hoor. Vooral die met de sterren zijn favoriet.
    W.C.papier, ik had er nog nooit van gehoord, dat je er ook mee kan hobbyen.
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WCpapier nog wel - wat grappig en een supermooi resultaat Wies - weer een prachtige lading kerstkaartjes.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Mooie kerst kaarten heb je gemaakt ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...