Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 26 juni 2014

Kerstkaarten 2014 kaart 29

De kerstkaart van deze week heb ik simpel gehouden.
Als achtergrondpapier heb ik een vouwblaadje (Kruidvat) gebruikt. Daaruit een cirkel gesneden, de hoekjes  omgevouwen en langs de randen gaatjes geprikt.
Langs de uitgesneden cirkel een stickerrandje geplakt. In de hoekjes ook een stickertje in de vorm van een sneeuwvlokje geplakt.
De ster is gevouwen van 6 blaadjes van hetzelfde soort vouwblaadje als de achtergrond, maar nu heb ik  de andere kant gebruikt.


4 opmerkingen:

  1. Hoi Wies,
    wat een mooie kaart, de ster is prachtig en past erg mooi bij de achtergrond, fijn dat je weer meedoet, liefs Ans,
    DT 52 weeks of..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Wies - je ster is weer prachtig, supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geheel geworden, en ook hoe je de 2 kanten van het papier gebruikt hebt. Ook fijn dat je een kerstkaartje geplaatst hebt. Groetjes, Nelleke DT 52 weeks of..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb even moeten scrollen, want ik had er al wat gemist.
    Wat zijn ze mooi Wies en deze laatste vind ik ook prachtig. Mooie kleur en zo leuk met de gaatjes omkadering.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...