Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 7 september 2013

Kerstkaarten 2013 - 26, 27 en 28

Helaas is er bij mijn vorige bericht iets niet helemaal goed gegaan. Ik had eerst een filmpje willen insluiten in mijn bericht, maar dit ging niet goed. Toen heb ik het bericht weer verwijderd, maar het is blijkbaar bij anderen op hun blog nog wel zichtbaar als grijs vlakje. Het andere bericht met kaart is er dus niet voor in de plaats gekomen??????
Vandaag nog een bericht met kerstkaarten die gemaakt zijn met hetzelfde idee. Hoe je dit type kaart maakt kun je HIER zien.in een filmpje.


Kerstkarton van de Action. Rood en wit karton. Sterretjes. Gestanste ster en cirkels.
Kerstballen uit een oude kerstkaart gestanst. Cijfers geponst.


7 opmerkingen:

  1. Hallo Wies,

    Wat een mooie kaarten heb je gemaakt.
    Ik had gelukkig weer eens tijd om de blogs te bezoeken.
    Veel moois heb ik bij je gezien.

    Fijn weekend,

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, ook die van je vorige post is erg mooi
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, ook die van je vorige post is erg mooi
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wies,
    Het zijn 3 prachtige kaarten geworden, de ene nog mooier dan de andere..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 3 prachtige originele kerstkaarten Wies.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The first one..the red and white is so delightful to look at
    Cheers
    Dr Sonia
    Cards Crafts School Projects

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...