Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 29 december 2012

Oranje (thee)kaarten met werkwijze / tutorial

Van een vriendin had ik een heel stel sinaasappeltheezakjes gekregen. Hiermee heb ik wat vouwen uitgeprobeerd. Uiteindelijk een vouwsel ontworpen dat ik wel mooi vind  met de sinaasappeltheezakjes.
Van de theezakjes van Markant kun je zowel de voor als achterkant van het theezakje gebruiken.

Kaart 1 is gemaakt (van  de voorkant  van het zakje) van een papiertje van 3,5 x 3,5 cm

Gebruikt: papier van een oud papierblkokje
Geponste bloem en takjes
Tekststicker
Strass steentjes
Markent sinaassappeltheezakjes (18 stuks)

Kaart 2 (van de achterkant van het zakje) van een papiertje van 4 x 4 cm

Gebruikt: Tweekleurig kaartkarton van Pro Craft
Inciremal voor het uitsnijden 
Tekssticker en hobbydots
Strass steentje
Markant sinaasappeltheezakjes (18 stuks)

Werkwijze / tutorial  vouwelement (eigen ontwerp)

Uit de voor-en achterkant van het theezakje de papiertjes snijden.
Doe dit uit 18 zakjes.









Ik hoop de werkwijze duidelijk is.
Mocht je een kaart of iets anders maken met mijn model zou ik het erg waarderen wanneer je in een link naar mijn blog verwijst.
Veel vouwplezier!

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg! Bij model 2 komt het zakje wel heel mooi uit! Maarre daar ben je wel even mee bezig geweest; 18 stuks... Mooi om te zien hoe je hem hebt gevouwen.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél erg mooi Wies... en super knap dat je zelf een model ontworpen hebt!!! Complimenten....
    Bedankt voor de uitleg; ga 'm zeker een keer proberen!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er leuk uit, en wat een werk om te maken!
    Fijne jaarwisseling . . .

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...