Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 19 juni 2012

Vlinders

Een eenvoudige kaart maken zonder veel laagjes papier, versiering e.d. , vind ik op zichzelf al een uitdaging. De  nieuwe challenge van MI CAS es su CAS "regenboogkleuren", vond ik wel een leuke opdracht om mee aan de slag te gaan.

 De swirl is van Marianne design.
De tekst is geschreven in regenboogkleuren met verschillende gelpennen.
De vlinders heb ik gevouwen van confettirondjes van 4cm doorsnede.

Met deze kaart wil ik meedoen met MI CAS es su CAS Challenge #5 Regenboogkleuren.

10 opmerkingen:

  1. Hallo Wies,

    Het is eens iets anders, maar wel heel leuk gedaan.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart! Dank je wel om mee te doen met MCSC!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaart Wies! Ik lees: de vlinders heb ik gevouwen uit confettirondjes... Hoe doe je dat? Lijkt me een ongelooflijk prutswerkje maar het resultaat mag er zeker zijn!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow...wat prachtig gevouwen!!
    je hebt een mooie kaart gemaakt. meer heeft dit kaartje niet nodig. ik vind die vlinders zo leuk erop. vrolijk!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Wies,

    Ik vind je kaart heel goed gelukt en erg apart met die vlinders. Ik heb ook de rest bekeken van je blog en je maakt mooie dingen ik ben gelijk volger geworden zodat ik nog eens terug kan komen.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vlinders uit confettirondjes? knap zeg. leuke kaart. bedankt voor je deelname aan MCSC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje ! Bedankt voor het meedoen met MCSC !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan maar ik denk wel veel werk, dat vouwen! Bedankt voor je deelname aan MCSC!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...