Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 9 september 2011

Bloem van metaal

Op het challengeblog van "Less is more" is de uitdaging dit keer een kaart met iets dat metaalkleurig is.
Nu zag ik laatst een filmpje waarin een bloem gemaakt werd van een frisdrank blikje.
Het moet wel een dun blikje zijn, anders kan je pons stuk gaan.
Ik moet zeggen dat het goed is gegaan. Je moet wel uitkijken voor de scherpe randen van het blik.
Het filmpje kun je HIER vinden.

Dit is de bloem die ik gemaakt heb:


De grootste maat pons durfde ik niet te gebruiken. Met wat dikker papier heb ik daarmee al problemen gehad.
Ik heb de volgende maten lever action ponsen gebruikt: 3,75 cm, 2,5 cm en 1,8 cm
De bloemen heb ik allemaal  naast de bloemblaadjes wat ingeknipt, licht geschuurd en gebogen,
daarna op elkaar gelijmd met in het midden een strass steentje.

En dit is de kaart.

Hiermee doe ik mee met de challenge van Less is More week 31 colour: metallic

5 opmerkingen:

  1. Hallo Wies, heel apart maar wel heel erg mooi.
    Fijn weekend, en tot de volgende creatie.
    Groet van Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That flower is stunning
    Great CAS card
    Thank you, good to see you
    Mandi
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The metal flower is fabulous - simply lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is absolutely fabulous! The metal seems to reflect lots of colours... simply gorgeous!
    A lovely card.
    Thanks so much for joining our challenge this week.
    DO join us again next time, a new challenge will begin tomorrow!
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! This is marvelous, Wies. What a stunning creation and the card is fabulous too.

    Blessings,
    Teresa

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...