Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 29 juli 2011

Werkwijze / tutorial: Vouwen van een element (theezakjes vouwsel)

Vandaag heb ik een element van een theezakjes vouwsel stap voor stap gevouwen en op de foto gezet.
Dit naar aanleiding van een vraag
 van een Hobbymaatje van HJ.
Het gaat om het model van mijn kaart van 2 mei 2011


1. Een theezakje volgens het plaatje op maat knippen
 ( Pickwick Turkish apple) 


2. Het papiertje in de lengte dubbelvouwen en weer open.


3. Het papiertje in de breedte dubbelvouwen en weer open.


4. Aan de kant van de theekopjes ( zie foto 1) de punten naar de middellijn vouwen.


5. De linker- en de rechterhelft van het papiertje ( aan de lange kant) naar het midden vouwen.


6. Op de aangegeven vouwlijn, de rechterkant tegen de middenvouw aan vouwen.
Op de volgende foto zie je hoe het moet worden.


7. Dit is het eindresultaat. Je vouwt 8 elementjes van dit model.


8. Plakt  dan de elementjes zoals je op de foto ziet tegen elkaar aan.


9. Zo ziet het model er dan uit. 
In het midden heb ik nog een dotje perl gel aangebracht.


Wanneer je dit model maakt, en het eindresultaat op je blog zet of elders plaatst, zou ik het op prijs stellen wanneer je naar mijn blog verwijst.

Veel plezier met het maken van dit model.

Groetjes, Wies

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...