Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 19 mei 2011

Kaarten met Sarah Kay afbeelding

Bij Scrap Cards  hebben ze een uitdaging : Maak een kaart of creatie met een afbeelding van Sarah Kay. Nu heb ik niet zo lang geleden een blokje gekocht met knipvellen van Sarah Kay, dus een goeie gelegenheid om daar nu iets mee te maken.
Ik heb de kaarten gemaakt naar een sketch op A Day For Daisies die ik hieronder plaats.


Dit zijn de 2 kaarten die ik met plaatjes van Sarah Kay heb gemaakt.

Kaart 1:

 Papier van blokjes van de Action en Wibra, 3D plaatje van Sarah Kay,
bloemenpons (Lever action punch flower), cirkelpons en Nellie's Floralpunch meeldraden.
Randen van de papiertjes gekleurd met walnut ink en rechts boven pearl druppels geplaatst net als in het hart van de 2 bloemen.

Kaart 2

Dezelfde ingrediënten als bij kaart 1.
 Alleen heb ik andere kleuren gebruikt die bij het 3D plaatje passen.

1 opmerking:

  1. Prachtige kaarten heb je gemaakt Wies.
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge bij SCCB.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...