Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 21 maart 2011

Een nieuw blog

Ik heb een tijd een ander blog gehad, maar daar kon ik toch niet helemaal mijn creaties kwijt zoals ik wilde. Ook kijk ik al een tijd bij diverse bloggers op blogspot en die kan ik nu ook gemakkelijker gaan volgen. Dus ik ga de sprong maar wagen en uitvogelen hoe alles hier in zijn werk gaat en proberen regelmatig een nieuw bericht te plaatsen.

Fijne avond.
Wies

1 opmerking:

  1. Hé hallo Wies....
    heel verstandig dat je nu bij blogger een blog hebt aangemaakt...leuk dat je volger van mijn blog bent geworden...ik dus nu ook van de jouwe; kunnen we elkaar in de gaten houden *lol*.
    xxAngela.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...