Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 2 november 2015

Spelende IJsbeer Dierentuin Emmen 29-10-2015

Vorige week is het er niet van gekomen om een bericht op mijn blog te plaatsen. Mijn man en ik hadden een weekje vrij. We zijn o.a.bij onze oudste zoon en zijn gezin geweest en ook nog een dagje naar de Dierentuin in Emmen. Eind dit jaar sluit de oude dierentuin in het centrum van Emmen. Volgende jaar (vanaf  26 maart) wordt de nieuwe dierentuin geopend en heet het WILDLANDS Adventure Zoo Emmen. Omdat we er vaak geweest zijn toen de kinderen klein waren, wilden we er toch nog een keertje een dagje naartoe. Het was gezellig druk en we hebben genoten, vooral van de ijsberen. Ze waren eerst met z'n tweeën met een krat aan het spelen en later vermaakte  eentje zich in z'n uppie met het krat. Prachtig om te zien. Daarvan heb ik een filmpje gemaakt (mijn man heeft hem bewerkt) dat ik met jullie wil delen.





Ook nog een paar foto's van deze dag.




















5 opmerkingen:

  1. Such fabulous photos...so lucky to see polar bears... I have never seen them
    Cheers
    Dr Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wies,
    wat een leuk filmpje van de spelende ijsbeer en ook je andere foto's zijn prachtig..wij zijn er ook vaak geweest.
    Jammer dat de dierentuin op deze locatie gaat verdwijnen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk dat filmpje Wies en ook de andere foto's van die dieren zijn prachtig....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto's ! Die vlinders zijn wel erg speciaal zeg !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's Wies, en ook ik vind die transparante vlinder prachtig en heel speciaal!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...