Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 21 april 2017

Carla is jarig

Hiep hiep hoera, vandaag viert Carla van Carla's knutselateljeeke haar verjaardag.
Van harte gefeliciteerd !
Ze geeft een candy weg aan de winnaars van haar challenge : Maak een verjaardagskaart met "al wat bij mij past"
Volgens mij houdt Carla wel van koeien (is o.a. wel te zien aan de aankondiging van de candy) en houdt ze wel van grappige digi's / plaatjes.
Zo kwam ik op deze koe terecht die met een schaar een mooi hart heeft uitgeknipt voor haar verjaardag.

Papier uit verschillende blokjes
Digi (kleurplaat) ingekleurd met derwent potloden.
Teksten (digi en eigen handschrift)
Bloem een takjes gestanst (Marianne Design)
Hartjes en rondjes geponst 

7 opmerkingen:

  1. Een super leuke kaart voor Carla is dit, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een loeigoeie kaart voor Carla! de digi is enig Wies en je prachtige bloem ook!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wies,

    Bij het maken van deze kaart heb je vast heel veel aan mij gedacht en als ik het zo zie, ja hoor dan begint ge me al goed te kennen.
    Een leuke creatieve koe en zo lief om een hartje voor mij uit te knippen.
    Het is een prachtige kaart met heel veel toepasselijke dingen voor mij.
    Ik ben er ontzettend blij mee.
    Bedankt en heel veel succes met mijn verjaardagschallenge.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige koeienkaart heb je voor Carla gemaakt, leuke koe en hart en mooi afgewerkt met de bloem,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach wat leuk!! Alweer een koe! En weer een andere. Ik ben zo benieuwd hoeveel verschillende koeien Carla heeft gekregen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A super card Wies, a fun image and fabulous design.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...